![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit is hem dus, mijn nieuwe golf. ik heb hem ondertussen al een tijdje, maar nooit tijd kunnen vinden om foto's te maken
![]() Het is een 16v (KR) uit '89, kenteken is uit '91, ingevoerd uit belgië, 220.000km op de teller. Alle papieren en onderhoudsboekjes erbij (altijd dealer-onderhouden). Er zat een wat roest (en een klein gaatje ![]() Dat volkswagen plaatje zit erop omdat er een raar slotje zat ipv de O van GOLF. waar het van geweest is weet ik niet, maar het liet een gat achter zo groot als mijn duim. Verder moet ik de achterbumper (en deur dus) nog spuiten, wat krasjes wegwerken, en de bumpers weer mooi zwart maken. Hier de foto's, dan is iedereen weer op de hoogte ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zeg, goede basis voor een nog mooiere wagen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er niet verkeerd uit. Eerste drie karakters van het kenteken zijn gelijk aan die van mijn bak.
|
|
||||
|
||||
![]() idd, wat vwleusden zegt.
veel plezier ermee.
|
||||
|
||||
![]() bedankt jongens!
en ben nog vergeten te zeggen dat ie nog serieus moet zakken, maar dat spreekt voor zich denk ik ![]() |
|
||||
|
||||
![]() dat gat is geweest van een alarminstalatie....kon je uitschakelen via dat slotje achterop de auto....sommige corrado's hebben het ook...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zoiets dacht ik al, er zitten aan de binnenkant 4 aansluit pinnetjes dus is een soort schakelaartje geweest. maar waar is dat alarm dan gebleven? |
|
||||
|
||||
![]() eey matheo!! gaaf man dat je dezelfde look als mijn golf hebt :p
![]() leuk ding hoor!!! en zekers een mooie kleur!! succes ermee!!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() geen idee....waren vaak prut alarmsystemen... deze schakelde de startblokering uit ofzo....
|
||||
|
||||
![]() De kleur is iig super!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Mooie wagen hoor......
|
||||
|
||||
![]() nette auto hoor,kun je je weer lekker mee vermaken.
achterbumper is volgens mij rood geweest of niet?? |
|
||||
|
||||
![]() heb je nou menie op een plastic bumper lopen smeren? of was ie eerst rood en bladdert ie af?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bwahaha wat denk je zelf? |
|
||||
|
||||
![]() Beide?
|
|
||||
|
||||
![]() hij is gewoon uitgeschoten toen ie op de deur bezig was
![]()
|
||||
|
||||
![]() dat is dus geen menie op de achterbumper... is ooit rood geweest en slecht gespoten. :biggrin:
|
|
||||
|
||||
![]() Fantastische kleur!
![]()
|
||||
|
||||
![]() heej, mooi foto's, hoef ik nie telkens naar jou om te zien hoe tie er ook al weer uitziet
![]() maareh dat komt vast wel goed met die plekjes denk.
|
||||
|
||||
![]() Echt een superrrr.. kleur
![]()