![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zoals de titel al aangeeft, ben ik op zoek naar wat spullen voor de 16v.
Ik moet rondom nieuwe wiellagers persen, de remslangen waren gaar, en ik kan het schakelmechaniek nergens meer vinden. Op zich geen drama, want met dat ouwe ding wist je nooit of je in de 1 zat of in het rechter achterlicht. Dus: - remslangen, staalomvlochten of niet, maakt niet veel uit - wiellagers rondom - schakelmechaniek - handremkabels Misschien dat er nog wat bij komt, maar dit is alles zover. Ik weet dat ik het allemaal ergens nieuw kan kopen op ebay, marktplaats of bij de Brezan, maar ik wilde eerst even kijken of hier iemand me verder kan helpen voor een meer aantrekkelijke prijs. ![]() Bedankt alvast!
|
|||
|
|||
![]() Ik heb in ieder geval nog remslangen:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=37801
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat zijn alleen die twee van de vooras, niet? Ik heb al een set van 4, maar voor de 16v heb ik een setje van 6 nodig. Ik weet niet in hoeverre die slangen van jou een aanvulling kunnen zijn op mijn setje...
|
|||
|
|||
![]() Ik heb nog een compleet kabelschakelmechanisme liggen helemaal compleet.
( maar iets zegt me dat jij stangen zoekt) bij intresse pb maar .. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt, ik heb een stangenschakeling. Maar toch bedankt. ![]() Heb ook een paar keer met kabels gereden, maar dan ben ik constant aan het tandenpoetsen, die gaan me wat te langzaam. Waarschijnlijk laat ik me gewoon een setje stangen vanuit de VS overkomen. Dan heb ik voor 150 euro een setje zonder plastic gewrichten, maar met spherische bussen. Ben ik voor eens en altijd van dat zompige geschakel af. Als iemand interesse heeft in een groupbuy, let me know. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Handrem kabel moet je erg in hebben dat er 2 soorten/maten zijn
Schakelmechanic heb ik wel liggen.....en miss nog wel een handremkabel |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat bepaalt die soort handremkabel dan? Ik heb namelijk een nieuw model Golf met origineel een smallblock 1.3 en trommels op de achteras, waar nu een oud model motor, bigblock KR inzit met bijbehorende achteras met schijven.