![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() weer de golf 1 1.3 uit 80
hij lekt olie aan de onstekingskant, vervuilt de verdeelkap. Is dit probleem verholpen als ik die O ring vervang?
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#2
|
||||
|
||||
![]() De O-ring aan de voet van de verdeler bedoel je? Nee, nouja, daar lekt het ook vaak...maar de boosdoener is een keerring IN je verdeler (om het asje). Doordoor loopt vaak de verdelerkap vol (ook vaak een probleem bij 16V!)
__________________
Quote:
|
#3
|
||||
|
||||
![]() weet je 'toevallig' het vw nummer hiervan? kan ik t vinden op etka en gelijk bestellen
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#4
|
||||
|
||||
![]() zie t net op etka maar kan t niet aanklikken......
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#5
|
||||
|
||||
![]() Nee, weet ik niet
![]()
__________________
Quote:
|
#6
|
||||
|
||||
![]() keerring is idd niet los verkrijgbaar bij de dealert,
en idd wat stijn zegt: de verdeler demonteren en een losse keerring aanschaffen en die erin zetten. een goede en goedkope oplossing. of je moet gewoon op zoek naar een andere verdeler.
__________________
SUCK SQUEEZE BANG BLOW FOUR STROKE..........WHAT ELSE? 79' POLO 1F 82' POLO STEILHECK DAILY DRIVER 87' GOLF 2 |