![]() |
|
|||
|
|||
![]() Te koop.
Mooie en leuke golf 2 1.3 U9 uit 2 nov 1989. 40 kw. APK tot: 22 aug 2010. Km stand 230,000 Originele kleur was rood, ik heb hem een halfjaartje geleden matzwart gespoten ![]() Her en der komt er wel weer wat rood door heen, maar ik heb er nog 2 spuitbusjes matzwart bij. Wat zit er allemaal op en aan: Mooie ALU-LINE velgen (ats look) met nog bijna nieuwe banden !!!!!(meerprijs) GTI onderlip embleemloze gril Helderekoplampen Rood/wit achterlichten Heldere knipperlichten in de bumper DTM uitlaat met tussendempervervanger (nieuw) Opendakje (lekt een heel klein beetje) Voorkant verlaagt 60mm (raceland) veren en sportdempers. Trekhaak. De binnenkant van de auto ziet er heel netjes uit, niks is kapot. Ik heb in de deurpanelen speakers ingebouwt (hifonics zeus). Hier en daar zit wel wat roest (wielkast in de kofferbak/hoekjes van de spatborden) De bodem is keihard. De golf rijd/remt gewoon goed, echt een lekker autotje. Aankomende apk moet geen probleen zijn de golf is 100% goed. Alle keuringen zijn mogelijk. Verder heb ik (tegen meerprijs) er bij: radio Sony met usb versterker jvc 500 watt Infinity subwoofer. Bekabeling. alu-line velgen Golf zonder extra's (met originele velgen met goede banden) 500 euro Met de alu-line velgen met nieuwe banden 700 euro En met alles er op en aan 800 euro Reden dat ik hem verkoop is ik wil gewoon wat anders. Foto's ![]() ![]() ![]() Gr Ronnie Last edited by Mk2 Ronnie : 12-05-2010 at 14:42. |
|
|||
|
|||
![]() Toen had ik hem net gespoten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik wil ook eventueel wel ruilen tegen een ander leuk klein autotje (bv suzuki swift of zo) Gr Ronnie Last edited by Mk2 Ronnie : 12-05-2010 at 14:40. |
|
|||
|
|||
![]() Up !!!
Het zijn vraagprijzen !! was ik vergeten er bij te zetten. Gr Ronnie |
|
|||
|
|||
![]() Omhoog !!
|
|
||||
|
||||
![]() Jammer dat ik mijn caddy nog niet klaar heb.
Als die al weg was zou ik hem wel willen maar dan heb je hem al niet meer denk ik. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Inruil is toch mogelijk! ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
![]() Zolang de golf op het forum staat is hij er nog
![]() Als er geen intresse is blijf ik er lekker in rijden, dus ik zal er nog wel een poosje in rijden ![]() Gr Ronnie |
|
|||
|
|||
![]() upje !!
|
|
|||
|
|||
![]() upje
700 euro voor alles !! |
|
|||
|
|||
![]() Up !!
Ik heb een andere auto op het oog dus moet weg ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Themosstaathuis begint nu te lekken (kwaal van golf2) er zit een scheurtje in. Maar voor dat hij van eigenaar veranderd komt er een nieuwe op !!! Wil je het zelf doen dan kan er wel wat van de prijs af. |
|
|||
|
|||
![]() Verkocht !!
|