![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welke motor- en versnellingsbaksteunen moet je gebruiken om een ABF 2.0 16V in een Golf 1 te hangen?
Dus met kabelgeschakelde bak (02a) groeten Pim |
|
||||
|
||||
![]() versnellingsbak steun zal je zelf moeten fabriceren...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
die van een gewone golf 1 motor (van een 1500 of zo) kan je er gewoon opvijzen. Die van de bak moet je zelf maken... Ofwel een gewone stangenbak erop... |
|
||||
|
||||
![]() Opvijzen wil toch gewoon zeggen dat je hem erop kan schroeven?
Stangenbak is geen optie, heb net een mooie o2a bak en een VWmotorsport schakeltoren ![]() Maar de steunen van een Scirocco 16V zouden dus ook moeten passen? |
|
||||
|
||||
![]() baksteun kan je gewoon maken...is geen probleem...alleen heb ik de mijne aan chris gegeven... moet je chris..die zit hier wel op het forum ff pm over de steun.. is gewoon op basis van een gti type 1 steun..
|
||||
|
||||
![]() is een scirocco ooit met een kabelbak geleverd dan?... ik dacht het niet...maar kan fout zitten..
|
||||
|
||||
![]() Ik bedoelde van de scirocco de andere steunen behalve de baksteun. Scirocco is inderdaad niet met kabelbak geleverd.
En ik zal Chris even PM-en. Bedankt voor de tip! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() vjizen = schroeven
![]() ![]() scirocco 16V steunen passen idd... Zeker fotookes posten van uw project!!! |
|
||||
|
||||
![]() jammer die bak steun die aan chris gegeven is die is verlast en zit op zijn eigen golf voor zover ik weet...
maar kan het fout hebben...
|
||||
|
||||
![]() hey heb vandaag effe gevraagd aan chris hoe het met die steun zit...
maar hij heeft nieuwe gekocht en daar een goeie van galest... dus die oude steun heeft ie nog liggen... pb hem even dan kan je misschien wat regelen...
|
||||
|
||||
![]() thnx PB is verstuurd
![]() |