![]() |
|
|||
|
|||
![]() Een nieuw topic, excuus want weet niet hoe ik de topictitel moet aanpassen bij het huidige topic.
Gratis op te halen, een set: Mille Miglia 1000 velgen Komen van onder een Maserati 7x15 ET35 5x108 of 5x98 (correct me if i'm wrong) Velgen hebben ietwat stoepschade op de randen. Al met al een leuk setje voor onder een Golf bijvoorbeeld. GRATIS ![]() ![]() Ik heb dringend ruimte nodig in de garage om de Golf te stallen, mochten ze voor as weekend niet opgehaald worden, keil ik ze in de sloot ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Sloot is wat overdreven, doe maar gewoon in de kliko dan!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Past niet... :P
Oh, velgen liggen trouwens in Den Helder. |
|
||||
|
||||
![]() Jammer, is best een leuk setje.
|
||||
|
||||
![]() zeker 15 inch? geen TRX?
|
|||
|
|||
![]() Nee, geen TRX. 15 inch inderdaad.
Velgen liggen in principe gereserveerd voor revo, tot ik een pb terug heb van hem. |
|
|||
|
|||
![]() Gereserveerd!
|
|
|||
|
|||
![]() en weer omhoog!
|
|
|||
|
|||
![]() Yzer boer geeft voor alu velgen tussen 10 en 12,50 euro per velg.
Zo werd me dat verteld toen ik ook voor de keuze stond om ze weg te gooien ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nog geen gegadigden helaas..... zal anders vd week de oud ijzer boer proberen
|
|
|||
|
|||
![]() schoooooooop!
|
|
||||
|
||||
![]() zooooo zonde!
jammer dat het zo ver weg is en ik geen vervoer heb, anders zou ik ze graag komen halen. wat kost het tegenwoordig om velgen te laten verzenden?
|
|||
|
|||
![]() Geen idee wat dat kost...
|
|
||||
|
||||
![]() Den Helder....
net even te ver om ze op te halen... Had ze graag gehad voor onder de golf 2. Heb je toevallig verhuis plannen naar het midden van het land...?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hahaha, nee helaas... |
|
||||
|
||||
![]() opsturen kost iets van 13 euro tot 30kg volgens mij
|
||||
|
||||
![]() Maar ik kan me goed voorstellen dat hij niet alle moeite gaat nemen om de boel op te sturen voor iets wat je weg geeft.
We hebben het hier tenslotte niet over een postkaart... Maar mocht je de moeite willen doen, dan neem ik graag de verzend kosten voor mijn rekening!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Inderdaad, ik ga geen moeite doen om iets op te sturen wat gratis opgehaald kan worden. De hele rompslomp om met die wielen naar de tnt of wat dan ook te gaan en blablabla..... Gewoon lekker een ritje Den Helder en die dingen ophalen. |
|
|||
|
|||
![]() Slotje aub!
|