![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb een golf2 staan die ik ga slopen het is een moda uitvoering
1.8 monopoint motor heeft op gas gelopen 75e gasinstallatie g2 compleet 100e een heel net moda interieur 50e ik heb ook nog een blauwe hoedenplank 40e 1300 injectie motor uit een golf2 compleet met bak 75e motor is lopend uitgebouwd laat maar weten wat je verder nodig heb dan ga ik ff zoeken dit zijn vraagprijzen dus bieden toegestaan!!!!!!!!!!!! ![]() Last edited by ronnieabf : 13-05-2010 at 12:41. |
|
|||
|
|||
![]() Foto's interieur?
Welk kleur hemel? Grill met enkele koplampen? En welke kleurcode?
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk ![]() Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
foto s moet ik even maken kleur van de hemel is wit kleur van de auto is volgens mij diamant zwart |
|
||||
|
||||
![]() ga het nu toch echt gebeuren zonde man had die dikke 2 nooit weggedaan maarja
wat heb ik nou gehoord ronnie? |
|
||||
|
||||
![]() de rubber die over het dak loopt en dan de linker is die nog goed ? zoja heb ik wel intresse
gr mark
|
||||
|
||||
![]() wat voor bak zit er aan die 1.3 nz motor?
en wat zit er allemaal bij?ik heb namelijk nog wat aanbouwdelen nodig om mijn 1.3 carb naar injectie om te bouwen. |
|
||||
|
||||
![]() Burgundi schwarz
|