![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Weet er soms iemand van waar het draadje in onderstaande foto komt, moet ergens aan de carbu hangen maar zie niet echt waar het moet komen
![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]() volgens mij aan de rechterkant (als je voor de carb staat )
is wel slecht te zien op de foto . kan van je shoke zijn, of je spruitstuk verwarming .
__________________
mk2 1.8 8 v (weber replacement) alpen wit ' 86 touran tdi 2008. daily hooker. japje prius 1.8 (black) bj 25-1-2011 140 hp bijtellings snoepje ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Quote:
de draad komt van achteraan en splitst in die hierop de foto en da andere kant gaat naar het kleppendeksel (aarding wrs) |
#4
|
||||
|
||||
![]() zal morgen ff kijken hoe dat zit .
kan ook van je 2 regelaars zijn an de achterzijde van de carb (linkerzijde) waar de dunne vacuum slangen aanzitten.
__________________
mk2 1.8 8 v (weber replacement) alpen wit ' 86 touran tdi 2008. daily hooker. japje prius 1.8 (black) bj 25-1-2011 140 hp bijtellings snoepje ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ok bedankt! |
#6
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dit moet hem zijn is van , je shoke ![]()
__________________
mk2 1.8 8 v (weber replacement) alpen wit ' 86 touran tdi 2008. daily hooker. japje prius 1.8 (black) bj 25-1-2011 140 hp bijtellings snoepje ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ah ok idd goeie foto bedankt ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() Dat ding regelt je shoke. Daarmee word volgensmij in het slakkenhuis het veertje aan gestuurd wat het bi-metaaltje aan trekt en zo je shoke bediend.
__________________
Golf 3 2.8 VR6 Highline 1997 Golf 5 2.0 GTI AXX 2005- JD Stage 2 - Carbonio - 3.5inch downpipe+kat - 300pk |
#9
|
|||
|
|||
![]() Even voor de volledigheid, hij zorgt ervoor dat de choke niet te koud wordt en bevriest.
|
#10
|
|||
|
|||
![]() draadje van de shoke zit erop, is dus nog iets anders
![]() deze mss ? Last edited by Mk2_power : 04-02-2010 at 20:55. |
#11
|
|||
|
|||
![]() Is die niet van de naloop van de koelvan?
Is die messing sensor midden op de carb |
#12
|
|||
|
|||
![]() Verwarming inlaat is de tweede met zo'n enkele stekker. Die gaat naar de ronde deksel onderop je inlaat. Zit dus tussen in en uitlaat en kan je moeilijk bij.
Loopt de auto minder? |
#13
|
|||
|
|||
![]() Quote:
was alles opnieuw aan het installeren en kwam tot da constatatie dat dit draadje los zat. bij dit weer is het mss wel beter zeker om dit aan te sluiten Last edited by Mk2_power : 05-02-2010 at 09:22. |
#14
|
|||
|
|||
![]() Het was toch een stekker voor 1 aansluiting of zijn het er twee?
Dan kan het namelijk ook van de koude start of start regelklep zijn, maar dta merk je wel... |
#15
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dus op de foto hierboven zie je een draadje naar het kleppendeksel gaan (aarding wrs) en ander is idd een enkelvoudige stekker. tussen in-en uitlaatstuk geraak je wel niet zonder te demonteren of is het iets makkelijker te bereiken? |
#16
|
|||
|
|||
![]() Als hij daar is afgebroken, dan kom je er alleen bij door de inlaat los te halen.
Maar komt er nu achteruit je inlaatspruitstuk geen draad die omhoog gaat naar een enkelvoudige stekker?? op de foto van daan is het de stekkerverbinding die iets rechts van het midden bovenin de foto te zien is. De beugel zit er voor. Als je die bij jou niet kan vinden, dan is hij vast daar afgebroken. |
#17
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ga morgen is kijken maar ik ondervind niet echt problemen zonder draadje dus al het onder inlaatstuk zit laat ik het zo |
#18
|
|||
|
|||
![]() Let me know
|
#19
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee geen draadje gevonden, zal zo moeten blijven vrees ik |
#20
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hallo dat draat wat achter van het stuit stuk komt waar hoort die te zitten mvg ralph |