![]() |
|
||||
|
||||
![]() aangezien ik nu net pas wakker word en het weinig zin heeft om nu nog te gaan rijden....
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 03-05-2010 at 22:34. |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben net terug van retro maar druk was het niet echt hoor maar dat is begrijpelijk want in belgie zat het weer ook niet mee helaas
|
|
||||
|
||||
![]() wij zijn ook net terug,
hadden op de heen weg een flinke bui. toen we aankwamen stonden er maar een paar rijen auto's, gelukkig stroomde er daarna nog een aantal rijen bij en kwam de zon nog ff flink door. was wel weer gezellig en de hamburgers waren goed te doen ![]() alle foto's die ik heb gemaakt (niet zo heel veel) staan op maus z'n toestel dus kan hier nog niks uploaden.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb 1 foto gemaakt...van m'n eigen hok
![]() ![]() Het was een stuk minder druk als voorgaande jaren maar dat is niet gek met het weer. |
|
|||
|
|||
![]() Ook ik ben net terug, idd jammer van het weer, en daarom ook begrijpelijk kwa opkomst, had een mooie meet kunnen zijn... Uiteraart wel ff een burgertje gescoord..
|
|
|||
|
|||
![]() .
Last edited by Sjon : 02-11-2015 at 10:09. |
|
||||
|
||||
![]() Mijn ex had nog een prijsje gewonnen met haar Kever, meer weet ik niet ben niet geweest.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De oranje kever? die werd flink gedist door de commentator ![]() Pim had ook weer prijsje in de wacht gesleept, de oude snoeperd! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Was een leuke, gezellige meeting zoals altyd.
Jammer vh weer en daardoor de opkomst. Had nog prys met mn Golf. Volgend jaar ben ik er weer by, Gr Pim
|
||||
|
||||
![]() zozo! 1 foto gepost!
niemand meer foto's van deze meeting? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik had een camera bij alleen de batterij vergeten
![]() |
|
||||
|
||||
![]() In het topic op 'dat andere forum' staan wel wat foto's
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja heb maus zn slee al gespot:
sorry voor het formaat.
|
||||
|
||||
![]() Dit was het eerste jaar dat ik retro Mania heb overgeslagen.
Ik hoop dat dit meteen het laatste jaar is geweest dat ik het over heb geslagen! |
|
|||
|
|||
![]() volgend jaar gaan we samen met de audi's bugs
![]()
|
|||
|
|||
![]() .
Last edited by Sjon : 02-11-2015 at 10:09. |
|
||||
|
||||
![]() nou dan haal ik het album weer weg... leeg heb je er ook niks aan.
|
||||
|
||||
![]() ja, was er ook even heen gereden maar daar aangekomen stonden er 3 korte halve rijtjes auto's. Jammer. Vorige jaren echt super, maar het weer was niet top natuurlijk voor retrofans. In de regen gaan rijden met je mooie compleet gepolijste pre 83er lijkt me niet heel slim. Dus begrijp wel waarom er zo weinig stond.
|
|
||||
|
||||
![]() Vond t weer op de meeting zelf echt meevallen, heb onderweg wel behoorlyk regen gehad. Was er pas om n uur of 1 want heb ook wel lang in twyvel gezeten of ik wel zou gaan. Ga me niet tegen houden door wat regen hoor, vind die wegen in BE erger als regen.
Had geen camera by maar heb er toch genoeg van t forum zien lopen, niemand nog foto's? Gr Pim
|
||||
|
||||
![]() Lijkt me dat de opkomst ook minder was omdat het pas 14 dagen vantevoren duidelijk was óf en wanneer RetroMania zou zijn?! Ik heb zelf nog een mailtje gestuurd naar de organisatie, en pas daarna zijn ze naar buiten gekomen dat er een meeting zou zijn?!