![]() |
|
||||
|
||||
![]() Afkomstig van een 1300cc Polo motor, bouwjaar '92. (Motorcode 3F, 75 pk van de Polo GT)
Ideaal voor wie zijn Polootje wil ombouwen naar multipoint injectie of om te gebruiken op een G40 (inlaatspruitstuk, grotere kanalen). - Inlaatspruitstuk || € 100,- - Gasklep || € 30,- - Computer || € 40,- - Ontsteking (zgan!) + bobine || € 100,- (Gereserveerd) * Luchtfilterhuis + LMM || € 30,- * Kabelboom (moet wel nagelopen worden / opnieuw geïsoleerd) || € 25,- * Uitlaatspruitstuk + kat || € 50,- * Injectierail + injectoren (nog gemonteerd op spruitstuk) || € 25,- Alles is netjes en goed werkend uitgebouwd. ![]()
'77 VW Derby - Panama braun - PLS Silverstone - Porsche 911SC seats - 1.4 on Solex - Last edited by Skooty : 26-05-2009 at 10:37. |
|
||||
|
||||
![]() Up!
|
||||
|
||||
![]() Nog maar eens omhoog!
|
||||
|
||||
![]() hee ik wil je inlaatspruitstuk kopen, stuur me effe eem pm als hij er nog is en met de precieze prijze enzo, gr thom.
|
|
||||
|
||||
![]() Sorry, is al weg.. Zal binnenkort even kijken wat ik nog heb, volgens mij gasklep en computer nog, voor de rest is het meeste al weg.
|
|||
|
|||
![]() zeker geen nokkenas in de aanbieding?
|
|
||||
|
||||
![]() Jawel, maar die is van een G40..
![]()