![]() |
|
|||
|
|||
![]() Driftkid is de naam , tja hoe kom je deraan , ik weet het niet , driften kan ik idd met een rwd , maargoed die tijd is voorbij , waarschijnlijk omdat ik een ADHD'er ben is mogelijk :P, tevens ook lid van de autoclub furious angels
![]() 1988 werdt ik gedumpt in leiden door me ouders , en hebben me een dorpelijke opvoeding gegeven , en tja als pap's al helemaal autofreak is gaat zoon lief 9/10 x erin mee ![]() ![]() na een opleiding tot automonteur op vmbo bbl niveau , ben ik eigenlijk altijd iets anders gaan doen van schilder tot slopert , maar toen kreeg ik een klein kansje ,eerst container spuiter toen telefonische verkoper van een importeur van onderdelen voor de autoschade branch , toen de aanbieding voor autopoetser , en tja toen kwam het , ik moest van instanties een opleiding gaan doen en werdt gedumpd bij een praktijk opleiding voor de autoschade branché , eigenlijk iets wat ik na mijn monteurs opleiding al wilde ![]() en achja zo klussen we nog wellis bij , maargoed , nu mijn passie voor volkswagen , dat is er met de paplepel ingegoten , pap's kocht een golf 2 gti , en ja nick ging mee met sleutelen , entoen kwam de vw 4 golf 4 cabrio , waar ik 2 jaar lang in rond mocht scheuren , weet niet hoe ik foto's moet dumpen hier maar dat komt nog wel :P na een paar maanden zonder auto kwam ik hier terecht , en ben ik nu bezig naar het zoeken van een golf 1 cabrio , dus iemand tips voor de aanschaf ? ![]() greetzz DK |
|
||||
|
||||
![]() welkom kerel
|
||||
|
||||
![]() welkom
|
||||
|
||||
![]() Had Dumpkid niet een betere naam geweest?
![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() WWWWWWWWWWWWelkom
|