![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik zoek een polo 1(f) in harde en originele staat. Wat werk technisch is geen probleem maar als het koetswerk maar in orde is en goed in de lak zit. Ze zijn er nog dat weet ik wel, maar waar
![]() Stuur me een berichtje als je wat spot ergens. Heel erg bedankt!! |
|
|||
|
|||
![]() Er staat nog een Audi 50 op marktplaats:
link Tijdje terug stond op dit forum een Polo 1f te koop, voor weinig, maar die is verkocht las ik net. Trouwens, voor de echte type 86(C)-liefhebber (Polo/Audi 50/Derby t/m 1994) is er natuurlijk het Polo 86(C) Register: www.polo86c.nl (forum: www.polo86c.nl/forum ) ![]()
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 Last edited by Dennis@polo86c.nl : 31-12-2004 at 00:30. |
|
|||
|
|||
![]() Hoi Dennis,
Bedankt voor je reactie! Die Audi ziet er strak uit maar ja het vw embleem he!! ![]() Ik heb tot een aantal jaren terug alleen maar Polo 1 lx-jes en als laatste een basis model polo gehad. Helaas op één na allemaal ter ziele maar in ieder geval niet meer in mijn bezit. Dus vandaar mijn zoektocht naar dit inmiddels schaarse modelletje ![]() Grtzz, Ron. |
|
||||
|
||||
![]() die hier op het forum stond heeft er ECHT lang gestaan. je bent net te laat.
|
|||
|
|||
![]() Ik zag het dat ik net te laat was. Echt heel jammer maargoed er zullen er vast nog meer rondrijden of eh stilstaan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ha, nog een Ron met (bijna) een polo1 :biggrin:
Dus jij had die advertentie op marktplaats staan. Ik had "USER X" op dit forum nog een PM gestuurd dat er iemand op marktplaats naar een polo 1 zocht. maar hij is inmiddels al verkocht heb ik begrepen. Quote:
De audi 50 is wel nog zeldzamer dan de polo 1, ik zou het wel weten als ik de keuze had. ![]()
SUCK SQUEEZE BANG BLOW FOUR STROKE..........WHAT ELSE? 79' POLO 1F 82' POLO STEILHECK DAILY DRIVER 87' GOLF 2 Last edited by Ron polo1f : 31-12-2004 at 09:45. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jammer, fijn dat je een kijkje bent komen nemen. Welkom en succes met de zoektocht! |
|
|||
|
|||
![]() Hey Ron polo1f,
Thanx voor je berichtje en je PM! Tof! ![]() Enne die Audi vind ik wel erg mooi maar ik heb er gewoon minder mee ![]() Dus eh the search continues :biggrin: En Evilnyntje bedankt het is een leuke informatieve site hier!! ![]() Grtz, Ron. |
|
||||
|
||||
![]() Dank je wel Ron, we doen ons best. Kijk eens rustig rond en zie wat we allemaal nog meer te bieden hebben.
Als ik een polootje tegen kom laat ik het je meteen weten
|
|||
|
|||
![]() Thanx Marco voor het inseinen wanneer je een karretje tegenkomt!
![]() Leuk om hier al die projecten en tips en dergelijke te kunnen vinden. En het is volgens mij ook een heel actief forum. Helemaal top!! :biggrin: Ga zo door! Grtz, Ron. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik wist het ook wel wat betreft die Audi 50, maar goed, heb al 2 stuks Polo 1 staan met beide genoeg werk.. ![]() Heb jij trouwens ooit een rode 1F gehad? Kan me iemand herinneren van een jaar of wat geleden, maar dan zou je het 86(C) register wel moeten kennen, aangezien diegene wel eens op een meeting is geweest...
|
|||
|
|||
![]() Ha die Dennis hoogstwaarschijnlijk ben ik dat geweest inderdaad. Het was een rode polo (zonder L, LX, of andere type aanduiding). Ik ben geloof ik twee keer naar zo'n meeting geweest. Grappig dat je het nog weet. Er is toen zo'n grote overzichtsfoto gemaakt met alle karretjes naast elkaar. Het 86c register is bekend :biggrin:
|
|
|||
|
|||
![]() Sterker nog:
er bestaan nog foto´s van ![]() Dit was "onze" eerste meeting in 1999: ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Jaaaaaaaaaaah dat is hem! Hahaha leuk om te zien hoor. :biggrin:
Maar het was een slechte auto. Niet normaal hoe slecht die motor was. En het plaatwerk brrrr... Je kunt het niet zien maar hij was overgespoten. Oorspronkelijk was het zo'n beige achtige kleur. Maargoed hij is verkocht aan een vw liefhebber uit Drenthe of Groningen. Verder geen idee wat ervan geworden is. ![]() Pfff '99 alweer trouwens? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo allemaal,
Heel erg bedankt voor jullie reacties en suggesties. Inmiddels heb ik een polo "gescoord". Echt een puik wagentje. Rijdt als een tierelier onder het genot van veel toeren uiteraard :biggrin: Het is een LX uit 1981, type motor....euh....Ik denk een GL maar ik weet het niet zeker, heb nog niet goed gekeken. Beetje suf hehehe ![]() Afijn de carosserie ziet er nog goed uit. Op wat bekende plekjes na maar ik heb nog geen echt rotte plekken kunnen ontdekken. Ik ga nog wel op zoek naar een aantal interieur onderdelen maar dat komt wel goed. Allemaal bedankt en de verkoper ook bedankt voor de zeer nette, eerlijke en relaxte verkoop! ![]() Grtz, Ron. |
|
||||
|
||||
![]() mooi man, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
welke kleur is ie, foto's ?? Quote:
daar bedoelde ik jou mee. ik heb wel al wat pics van de mijne gemaakt, die momenteel een verjongingskuur ondergaat , hier ga ik binnenkort nog een project over openen.
SUCK SQUEEZE BANG BLOW FOUR STROKE..........WHAT ELSE? 79' POLO 1F 82' POLO STEILHECK DAILY DRIVER 87' GOLF 2 Last edited by Ron polo1f : 08-01-2005 at 17:37. |
|
|||
|
|||
![]() hey Ron,
Mijn nieuwe polo is het gebakje wat hier te koop aangeboden stond. Ik was al met de verkoper in onderhandeling toen er ineens posts verschenen die zeiden dat hij verkocht was en de advertentie naar het archief kon. ![]() ![]() Maare ik ben benieuwd naar jouw bakkie enne wat bedoel je met verjongingskuur? Zien zien! ![]() Overigens mag deze thread naar het archief wat mij betreft bedankt!! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dit is 'm ik ga er binnenkort een nieuw topic over starten, maar ik ben de laatste 2 weken druk bezig geweest om tussendoor ook nog ff een polo steilheck uit '82 weer APK waardig te krijgen (die vandaag overigens is goedgekeurd) zodat ik iets heb om de winter mee door te komen. met verjongingskuur bedoel ik carrosserie weer hard maken, dus nieuw plaatwerk inlassen waar dat nodig is. dus hou het forum maar in de gaten. :biggrin:
SUCK SQUEEZE BANG BLOW FOUR STROKE..........WHAT ELSE? 79' POLO 1F 82' POLO STEILHECK DAILY DRIVER 87' GOLF 2 Last edited by Ron polo1f : 10-01-2005 at 22:07. |
|
|||
|
|||
![]() Zooow mooi bakkie!! Zou je niet zeggen dat er laswerk nodig is. Hij is hetzelfde als mijn eerste polo....jeugdsentiment
![]() Ben benieuwd naar de updates en foto's :biggrin: Succes ermee he!! Kom je de 16e naar Bunnik trouwens met die wagen? Grtzzz... |
|
||||
|
||||
![]() deze foto is van ong. 2 jaar geleden in Zolder (B), je zou dus niet zeggen dat inmiddels de voorspatborden behoorlijk zijn weggerot. En als je die gaat demonteren kom je weer andere plekken tegen waar de roestduivel zich heeft schuilgehouden.
want zoals wel bekend is komt de meeste roest van binnenuit. Ik denk niet dat ik naar Bunnik kom, met die groene polo zowiezo niet, zal moelijk gaan, want die staat helemaal gestript in m'n broers garage. En met m'n steilheck moet ik eerst nog een storing oplossen, motor houd af en toe in, ik denk iets met de verdeler. Het is me te link om daar gelijk zo'n lang stuk mee te gaan rijden.