![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik wil ipv de standaard interieurverlichting, neon verlichting gaan gebruiken. Maar dan geplaatst onder het dashboard. Nu is mijn vraag of dit een beetje makkelijk is aan te sluiten op de reeds bestaande bedrading van de interieurverlichting of moet ik andere bekabeling gaan gebruiken?
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
stuur ronnieabf of Bivwmk3R32 is een pbtje die hebben hier ervaring mee ook voor dikke uitbouw kots of vleugel deuren ![]()
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
![]() hey john, moet geen probleem zijn!ik weet dat het kan, maar weet niet waar je bij mk2 precies stroom moet pakken...
|
||||
|
||||
![]() Ik zat er zelf aan te denken om de stroom van het punt in de deurstijl te halen met daarnaast een aparte "aarding-draad".
|
||||
|
||||
![]() is het de bedoeling om de binnenverlichting in de hemel te behouden?
als je die niet meer nodig hebt dan zou je eens kunnen kijken waar de bedrading omhoog gaat via de deurstijl, en hem daar kunnen pakken.
|
||||
|
||||
![]() Wilde net zeggen: Daar hebben niet veel mensen ervaring mee hier
![]()
|
||||
|
||||
![]() Xat zelf ook al te denken in die richting, misschien dan wél iets van een "vertrager" ertussen...staat wel chique.
|
||||
|
||||
![]() Anders misschien even posten op www.vwforum.nl