![]() |
|
||||
|
||||
![]() De foto's van de nieuwe Volkswagen Jetta zijn uitgelekt. Daardoor kunnen we de middenklasse-sedan van VW nu al laten zien. Voor het eerst is de Jetta geen Golf-met-kont; de Jetta staat namelijk op een ander onderstel. Door de langere wielbasis heeft de Jetta meer ruimte dan de Golf.
Het uiterlijk van de Jetta heeft flink wat overeenkomsten met de New Compact Coupé, een concept car die VW in januari liet zien. Toch zijn er ook kennelijk ook de nodige verschillen, want die coupé uit januari vinden we flink wat mooier dan deze Jetta. Op basis van de cijfers zou je in de Jetta aanzienlijk meer ruimte verwachten dan in de Golf. De Jetta heeft namelijk een wielbasis die 8,8 centimeter langer is. Dat is mogelijk omdat de Jetta op een nieuw onderstel gebouwd is. De Jetta wordt leverbaar met verschillende benzine- en dieselmotoren, waarvan het vermogen tussen de 100 en 200 pk zal liggen. Daar kunnen we binnenkort meer over vertellen. Volkswagen staat namelijk op het punt om ook de officiële info over de Jetta te verspreiden. ![]() ![]() ![]() Bron:http://www.driving-fun.com/730/home...rd-op-Golf.aspx
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 15-06-2010 at 10:55. |
|
||||
|
||||
![]() De achterlichten zijn erg Audi, de daklijn komt van Volvo en de zijkant lijkt nogal op een 3-serie.
Onder het motto van "beter goed gejat dan slecht bedacht", een heel gave auto. ![]()
|
||||
|
||||
![]() achterlichten kijken inderdaad behoorlijk op audi. Maar ze mogen em rustig voor de deur neer zetten
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik vind hem saai...mischien moet ik nog wennen.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is met de meeste nieuwe VW's toch? ![]()
|
||||
|
||||
![]() zijn dit wel echte foto's?? Het ziet er zo bewerkt uit, dat het ook wel eens een goeie photoshop zou kunnen zijn.
En btw: De jetta is altijd al saai geweest. Dat je er met een set mooie wielen en een schroefset nog wat van kunt maken is wat anders ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hoho, de bora is toch echt een van de vetste jetta's
![]()
|
||||
|
||||
![]() tja, die vind ik ook retesaai
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dikke hoepels en air......en het word al heel wat
![]() Nee, zonder gekheid: Geen gekke auto.
|
||||
|
||||
![]() Ik vind hem netjes...
|
||||
|
||||
![]() Ik denk er sterk over om ééntje aan te schaffen in 2031
![]() .
|
||||
|
||||
![]() Quote:
er worden geen auto's meer wegenbelastingvrij,ben ![]() ![]() trouwens,ik vind er geen reet aan....
|
||||
|
||||
![]() foto's zijn vandaag officieel bevestigd door vw. dit is de nieuwe jetta
|
||||
|
||||
![]() Mwa, redelijk voorspelbaar uiterlijk zo.. geen gekkigheden.. maar dat maakt 'm niet minder mooi!
Filmpje: http://www.autoweek.nl/video/1916/Volkswagen-Jetta
|
||||
|
||||
![]() Mooi hoor
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Bagit,bbs eronder en ik ruil de bora dr voor in
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hmmm, photoshopje met airride en een setje mooie velgen en dan staat er toch weer een leuk autootje. Hoewel het design zeker origineler had gemogen.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Marktplaats 2012:
Te koop: VW Jetta "Audi look" No GTi G60 HTN PLS Ex-lease auto 1.1 TFSi, Label B 330.000 km op de teller maar rijdt nog als nieuw BBS-look 19" Lenso BSX velgen met banden met zeker nog 2mm! Motorkap moet opnieuw gespoten worden en voor het nette de grill opnieuw gelast Originele vering niet meer aanwezig Blindegeleide ramen achter Deurhendels strak gemaakt, moet voor het nette opnieuw gebeuren maar ze zijn nog te openen met een elektrisch kliksysteem Verder in goede staat Prijs 24.900,- (Alleen de Tec Tuning airride was al 800,-!!!1!!!!!) ![]()
|
||||
|
||||
![]() That made me giggle.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hahahaha, Niet met pijn in het hart weg?