![]() |
|
|||
|
|||
![]() VW vrienden, Collega´s, forummers enz,
Hierbij verkoop ik mijn 1985 Polo Sport Coupe 86c. Dit omdat ik er te weinig mee rij en het eigenlijk een beetje overbodige luxe is! Zoek je een stoere oldtimer waar je geen belasting meer voor betaald en een prikkie aan verzering dan is deze auto de uitkomst!! Plus punten: - Er zit APK op tot 28.10.2010 - 40 KW - Nieuwe accu - Hij is vorige week helemaal gepolijst en in de wax gezet - BBS velgen met goede banden - Wolfsburg personal sport stuur - Zit een zeer mooi G40 interieur in met blauwe accenten - G40 midden console - Blaupunkt speakers - RVS uitlaat systeem met orginele demper om een mooi sportief geluid te krijgen ![]() - Type ´89 Achterlichten (zijn iets helderder) - Oldschool stickers op de zijruitjes - Raam rekjes - stabilisatorstang achter - Hoedeplank in kleur van de auto - G40 orginele spoiler - G40 verbredings lijsten rondom - Dubbele koplampen grill Min punten - Zitten wat deukjes rondom (maar dat mag ook wel naar 25 dienst :P) - Je hoort de versnellingsbak maar dat doet hij altijd al, ook bij de vorige eigenaar. Prijs: €900,- Voor vragen of inruil kun je me ook altijd een PB sturen!
|
||||
|
||||
![]() Waar in Nederland te bewonderen?
|
|
|||
|
|||
![]() Duiven of Lichtenvoorde
|