![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heeft er iemand pics van een VW'tje (liefst wat oudere modellen, lees: mk1, mk2 of 86c) op onderstaande BMW kroonkurk velgjes?!
![]() Ik heb zo'n flaauw voorgevoel dat dit nog best geinig/retro zal staan... Wellicht hoogglanszwart als wintervelgen onder mijn 86C sedan??? Bij voorbaat vielen dank! |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb het wel eens onder een Golf 1 gezien. Niet echt spectaculair als je het mij vraagt..
|
|||
|
|||
![]() kroonkurk lekker onder de E30 laten zitten, bbs rf staan wel mooi onder een golf 1/2.
|
||||
|
||||
![]() meest lelijke velg.. elke e30 rijder gooit deze weg
|
|||
|
|||
![]() wel mooi onder een originele e30, maar rf's staan er mooier onder..
|
||||
|
||||
![]() ik vind ze juist heel erg mooi!!
Dus wie heeft een picca Ik ben wel benieuwd |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
waar zie je rf staan dan? deze snap ik in dit vragstuk niet
|
||||
|
||||
![]() vw heeft zelf ook ooit een velg op een golf 2 geleverd die hier wel wat weg van heeft.
stond hier laatst een foto op van een witte engelse gti. is hier ook aangemeld. die staan ook wat beter denk.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jij bedoelt denk ik de Montreal velgen, hier te zien onder Martin z'n Rocco: |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
BBS vroegah ook ![]() ![]() Maar klopt kroonkurk zegt mij niks.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat klopt.. maar kroonkurk is iets minder exclusief dan een bbs ( zo kon je vroeger rs en rm ophalen in oranjewoud bij Schaap en bron voor 5 gulden de velg)
|
|||
|
|||
![]() http://i244.photobucket.com/albums/gg3/Sam325i/BMW_e30_duoshoot_074.jpg[/img]
@ richard: jij zei dat elke bmw rijder die kroonkurken weggooit, mijn reactie daarop was dat ik ze onder een originele e30 wel mooi vind, maar Rf's vind ik er mooier onder staan. tevens staat op de foto ook een bmw e30 met rf's. EDIT: bedoel geen rf maar rz, excuses
1984 Golf MkII 5-Drs ![]() 1999 Transporter 2.5TDI Last edited by Jan-Jelle : 28-01-2010 at 18:32. |
|
||||
|
||||
![]() RZ.. rf is een heel andere velg
edit Noproblemo
|
|||
|
|||
![]() zijn ook zoveel soorten bbs wielen.. en de namen verschillen ook maar 1 letter
![]()
|
||||
|
||||
![]() Daarom wilde ik graag wat foto's zien, ik dacht dat het wel gaaf zou zijn... Hoogglanszwarte kroonkurkjes, met platte bolgetrokken bandjes, onder een witte, lage 86C...
Vandaar dat ik me afvroeg of dit weleens gedaan wordt and if so: hoe het eruit ziet. Ik zeg dus niet zelf dat ik het mooi vind (heb t namelijk nog nooit gezien ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt! Maar volgens de advertentie zijn het OZ's... ze lijken erg op die BMW wieltjes, wat is het verschil dan?! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
het zijn die velgen volgends mij ook
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ze lijken in ieder geval aardig hetzelfde, voor de foto's prima toch? |
|
||||
|
||||
![]() Jazeker! En eigenlijk denk ik als ze hoogglans zwart zijn, met platte bolgetrokken bandjes onder een verlaagde 86c nog best vet zal staan! Zeker als bijvoorbeeld winterwieltjes... (aangezien ik liever niet op mn glimmende Snowflakes de volgende winter in ga...)
|