![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() net de kop van mijn MH motor eraf gepakt, laten vlakken etc.
nu zie ik dat er in het onderblok nog koelvloeistof staat. hoe krijg ik dat eruit?
__________________
bijna ALLE onderdelen golf & Jetta MK2 - Stuur me een pm met wat je nodig hebt! |
#2
|
|||
|
|||
![]() Blok op zijn kop houden
![]() Er blijft altijd wel wat water instaan. Je kan nog wel ff je thermostaat eruit halen.
__________________
Rallye golf 1989 (10jaren plan) Caddy mk1 1983 (daily) Passat variant 1981 (project) Audi 100 td 1987 (motor donor) Audi 200 2.1 aut. (vrouwenauto) |
#3
|
|||
|
|||
![]() Met lucht eruitblazen
![]() ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dan moet ik heel de auto ondersteboven houden ![]() thermostaat is er al uit, thermostaathuis zit bij 1.3 aan de kop. er zaten een paar stukjes in, leken wel op stukjes noot ![]() heb helaas geen compressor misschien moet ik die maar eens aanschaffen, is toch wel een must voor de echte vw thuismonteur.. ![]()
__________________
bijna ALLE onderdelen golf & Jetta MK2 - Stuur me een pm met wat je nodig hebt! |
#5
|
|||
|
|||
![]() Als de kop erop zit de tuinslang erop, wel zonder thermostaat
__________________
Rallye golf 1989 (10jaren plan) Caddy mk1 1983 (daily) Passat variant 1981 (project) Audi 100 td 1987 (motor donor) Audi 200 2.1 aut. (vrouwenauto) |
#6
|
||||
|
||||
![]() bij de brezan zo'n trekspuit halen of htf zo'n ding mag heten...
is een ronde buis met aan de ene kant een trekstang en aan de andere kant een slangetje ![]() kost je een paar euro en komt je vaak van pas.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Quote:
prima tip! ook te koop bij bootaccesoireszaken. |
#8
|
||||
|
||||
![]() gaat helemaal goedkomen!
__________________
bijna ALLE onderdelen golf & Jetta MK2 - Stuur me een pm met wat je nodig hebt! |
#9
|
|||
|
|||
![]() Stuk slang erin en het uiteinde lager houden
Dan er aan zuigen! |
#10
|
||||
|
||||
![]() hallo ..
koelvloeistof tester .. eruitzuigen , werkt perfekt off idd luchtslang laatstu met doekje . succes |
#11
|
||||
|
||||
![]() ben inmiddels het blok weer aan het opbouwen, maar ik ben nu aan het puzzelen met de aansluitingen op het thermostaathuis.welke slang gaat waarheen?een foto zou handig zijn.kan nergens een duidelijke vinden...
zit vooral met de 4 smallere aansluitingen te ouwehoeren
__________________
bijna ALLE onderdelen golf & Jetta MK2 - Stuur me een pm met wat je nodig hebt! |
#12
|
||||
|
||||
![]() Quote:
he ik heb ook 1.3 bij mij sit het so van de grote aansluitingen aan de voorkant zit de bovenste aan de bovenste van je radiateur en de onderste op de onderkant van je radiateur de middelste gaat naar achter kant van het blok volgens mij op blok self weer verders sit aan de achter kant eentje die naar je kachel radiateur gaat en de rest is afgedopt het is nu te donker maar sou morge wel foto kunne make als dese info nie genoeg is mvg leroy |
#13
|
||||
|
||||
![]() het gaat juist om de aansluitingen die bij jou afgedopt zijn
![]() 2 daarvan gan naar het inlaatspruitstuk en eentje naar de kachel en er zit er nog een. maar ik weet niet in welke volgorde ze op het thermostaathuis horen.
__________________
bijna ALLE onderdelen golf & Jetta MK2 - Stuur me een pm met wat je nodig hebt! |
#14
|
||||
|
||||
![]() als het op de slangen op de vlens zijn gaat de onderste naar je kachel en de ander naar je inlaat ef voor de seker heid die naar je inlaat is een soort t ene kant inlaat ander je carb correct
|
#15
|
||||
|
||||
![]() een foto is denk ik het handigst.volgens mij moet de onderste naar de kachel, maar er zijn er 2 die naar het spruitstuk gaan en ik weet niet welke boven moet en welke onder moet.en dan heb je dus nog dat ''t-stuk'' ik weet ook niet waar die moet.
er is namelijk 1 buisje op het thermostaathuis en die loopt dood, de rest loopt door naar het midden van het thermostaathuis.
__________________
bijna ALLE onderdelen golf & Jetta MK2 - Stuur me een pm met wat je nodig hebt! |
#16
|
||||
|
||||
![]() ik heb er geen foto van maar heb het na gezocht so als ik al noemde moet de onderste naar de kachel de gene daar boven gaat naar je linker kanaal van je inlaat daar van gaat de splitsing de t naar je carb daar van de onderste dan gaat de gene daar boven naar de rechter kant van je inlaat so moeilijk is het niet als je fotomaakt van de vlens en je carb en inlaat waar de nippels komen kenk het nog nmmre ook voor je mvg
|