![]() |
|
||||
|
||||
![]() bij het aandraaien van de bouten scheurde mijn spruitstuk (vraag me niet hoe dat kan) dus nu zoek ik een nieuwe.spruitstukverwarming erbij zou fijn zijn.
liefst in de buurt van Oss (noordbrabant) ik zoek ook nog een booskijker en een originele spoiler voor de jetta. booskijker is hetzelfde als bij golf mk2. ik kom naar volksdub dus ik kan het daar ook ophalen als dat handiger is!
bijna ALLE onderdelen golf & Jetta MK2 - Stuur me een pm met wat je nodig hebt! Last edited by DeeDub : 26-06-2010 at 22:16. |
|
||||
|
||||
![]() * * * spoed * * *
![]()
|
|||
|
|||
![]() past van een NZ ook
die heb ik wel liggen , voor niks |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb volgens mij nog wel een MH-spruitstuk liggen...
|
||||
|
||||
![]() is die gelijk aan het spruitstuk voor MH alberto?
|
||||
|
||||
![]() @oudelut
wat wil je er voor hebben?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat weet ik dus niet ![]() als hij het zelfde is ik heb er wel 1 liggen ergens |
|
|||
|
|||
![]() heb er ook nog een liggen met carb er nog aan vast
gr |
|
||||
|
||||
![]() is helaas anders bij een NZ
![]() wobster wat kost hij bij jou?ik kan de carb er wel afhalen voor je.of moet je er zo nodig vanaf ![]()
|
||||
|
||||
![]() spruitstuk maandag opgehaald bij Wobster
![]() nu nog op zoek naar een booskijker en spoilertje