![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat een geld
![]()
|
||||
|
||||
![]() valt wel mee toch? ik had 40K in mn hoofd toen ik de link klikte,.,.. en hij lijkt nog netjes ook.
|
||||
|
||||
![]() Ik weet dat het unieke auto's zijn, maar het blijft dik 17.000 voor een oude Golf...
|
||||
|
||||
![]() Hmm vind het idd nog meevallen ..
heb dr voor 25K weg zien gaan .. desalniettemin 17,5 is een boel geld |
|
||||
|
||||
![]() zou de bank het leuk vinden als ik mn bouwdepot leeg trek??
|
||||
|
||||
![]() ik vind hem niet duur, hoor
|
|
||||
|
||||
![]() 17.5 K is idd een niet hele gekke prijs voor een Limited 16VG60.
|
||||
|
||||
![]() standaard rallye's gaan tegenwoordig ook voor 12K
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee hoor jaap ...halen dat ding ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Slecht 70 van gebouwd en een relatief lage km-stand. Denk dat deze de 17,5K inderdaad wel waard is alhoewel ik het ook niet ergens zo heb liggen.
Het is en blijft toch iets unieks en wordt zeker niet meer minder waard. Lijkt mij dus een hele goede inverstering.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Het is veel geld om over te hebben ,maar voor die golf is het niet zo gek .
Bijkomend voordeel volgens mij beur je dit altijd weer terug. Helaas is mijn bouwdepot leeg |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Met een beetje geluk heeft die gozer een bouwmaterialenhandel en kan hij wel een leuk factuurtje voor je maken voor een complete oplegger hout en stenen !!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hij is het mischien wel waard maar een boel geld is het wel ik zou het er niet voor over hebben
|
|
||||
|
||||
![]() Ik wel, als ik het zou hebben liggen zou ik nu in de trein zitten, echt mn droomauto.
|
|||
|
|||
![]() Dikke wagen, weinig geld.. Aleen waarom zijn die Limited`s 5 deurs
![]() |
|
||||
|
||||
![]() omdat ze Syncro-koetsen gebruikten
|