![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Meer iets voor het verkoop dan niks topic
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo......hoe doet iemand dat toch??
In 1 woord drie fouten, ik word er hele maal leip van als ik dat lees.
|
||||
|
||||
![]() En ook nog 'ns zo'n kut foto er bij.
Hoe moeilijk is het op de héle auto op de foto te zetten? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Inder daad, ik zat het zelf de te denk en. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() In 1 zin 3 fouten ???
Het IS één zin en ik zie wel 15 fouten ! hahahaha Te koop golf 1 moet wel wat aan ge daan worden ik heb er al een ander dasbort in ge zet gril met verstraalers hij is verlaagt bj 83 1100 motertje loopt goed 1 deur is slecht heb ik ook al een ander bij ik heb ook al plastiken randen voor op de spatbortranden van onder zeer gaaf er ziten ook 15 ins velgen onder moeten ge spooten worden er zit nog apk 10 nov 2005 ik rij er nog daageluks mee maar heb er geen tijt voor om hem klaar te maaken ik zet er morgen een foto bij
|
||||
|
||||
![]() je bent er nog eentje vergeten...
er zit nog apk 10 nov 2005 de woordjes op en tot waren kennelijk te veel moeite. en als we toch in die trend bezig zijn, deze foto zag ik in een fototopic van de meeting van tdi club holland vandaag. geen geld meer voor een extra o'tje dan maar zonder valt toch niemand op..
sportklassiek klassieker forum Last edited by berendd : 30-01-2005 at 22:35. |
|
||||
|
||||
![]() Whahaha, lekkere spelling op je passat heb je dan....!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
- F = toast! :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() toast
![]()