![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jongens, wetem jullie hoe ik een beschadigde gepolijste rand kan repareren.
Moeten er stukjes opgelast worden , of moet het bed van de velg worden afgedraaid?? Het gaat om Brocks 16'' x 9 j b2 en 18'' x 10 j b4 Ik hoor het wel groetjes ben Probeer er ff een foto bij te krijgen voor wat opheldering. |
|
||||
|
||||
![]() foto`s erbij....dan kan sixpack kijken hoe erg het is
![]() |
|
||||
|
||||
![]() als ik zo kijk.......... +/- € 60 ,- per velg .
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja maak zo snel mogelijk ff een foto. Maar dat kleine ramdje aan de velg die is beschadigd maar goed maak eerst ff een foto. |
|
||||
|
||||
![]() Nou hier een foto kijken of ik hem in mijn scherm kan krijgen.
volgende Dit is de meest beschadigde de anderen hebben heel weinig. Heb je hier wat aan six pack?? Hoor van je gr ben ![]() Last edited by vwbullit : 24-01-2005 at 20:07. |
|
||||
|
||||
![]() hallo iemand da????
|
|
||||
|
||||
![]() oei, malle krassen....
|
||||
|
||||
![]() ach , afdraaien en polijsten , € 50 per velg.
klaar. niet voor mij maar zou het wel per set doen , ivm het grote ondelinge verschil anders . gr peter |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Peter, ik wil morgen wel foto's zien van je nieuwe 'lucht-rit'... ![]()
|
||||
|
||||
![]() dat zal helaas niet gaan .
vrijdag kan ik um pas halen . als het meezit .( moet haast wel want het hele interieur ligt eruit ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb je een pm gestuurd six
|