![]() |
|
|||
|
|||
![]() Te koop voor de handige monteur/ onderdelen of wat dan ook.......
VW Passat 1.8 90pk automaat. Bouwjaar 1992. Kilometerstand 153.000 ! APK gekeurd tot december 2010. Met stuurbekrachtiging. De Passat is in nette staat, heeft een klein deukje in een achter wielkas (wel te fixen) en voor de rest geen deuken of krassen en roestvrij ! Ook van binnen erg netjes. De 2e eigenaar waar ik hem van heb heeft er de afgelopen 10 jaar slechts 2000 km per jaar mee gereden. Recent veel onderhoud gehad : - Distributieriem set compleet bij 152.000 - Grote beurt inclusief alle vloeistoffen bij 152.000 - Nieuwe middendemper vorige week (rek. aanwezig 260 euro) Vorige week een splinternieuwe schroefset gemonteerd van JOM, kan erg laag maar is niet rugbrekend stug. Met deze set is nog geen 200 km gereden ! Auto is vorige week na montage schroefset ook uitgelijnd. DEFECT : De automaat schakelt niet verder meer dan de 2e versnelling. Vandaag uitgelezen en geeft als foutcode aan 1e magneetklep. Deze klep moet dus vervangen worden, de bak zelf is in orde want vandaag heeft de auto het na het wissen van de storing weer goed gedaan (schakelde weer prima) maar op een gegeven moment kwam de storing weer terug. De auto is gewoon rijdend op te halen maar harder dan 70-80 km per uur zou ik er niet mee rijden ivm te hoog toerental. Voor de rest een erg fijne en goede auto, een handige monteur monteert een nieuwe magneetklep en heeft hier voor weinig geld een goede auto aan ! De auto staat op 14" stalen wielen met zeer goede banden en dus niet op de Borbet wielen van de foto's. PRIJS 250 euro. ![]() ![]() ![]() Last edited by tiefflieger : 04-08-2010 at 18:39. |
|
|||
|
|||
![]() 350 euro UP.
Auto is rijdend op te halen ! Mocht er evt. interesse zijn in onderdelen die op of aan de Passat zitten dan stuur me maar een PM ! Niet voor het schroefset want die moeite neem ik niet meer ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Upje voor deze nette Passat!
Automaatbak eventueel ook over te bouwen naar handgeschakeld en je hebt een auto die weer wat jaren mee kan.. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Nog eens in het zicht.
Ik sta open voor elk normaal bod, als hij deze week niet weg is gaat hij de sloop op en daarvoor is hij eigenlijk nog veel te mooi en goed... |
|
|||
|
|||
![]() 250 euro moet deze week weg !
Inclusief NIEUWE schroefset, en diverse nieuwe onderdelen op en aan de auto. |
|
|||
|
|||
![]() Vanmorgen de stekkers op de bak even los gehad en ingespoten met contactspray.
Auto heeft de hele dag perfect geschakeld, alles werkte weer ook de kickdown. Net thuis nog wat met de stekkers liggen klooien en wat denk je... weer niks. Ik denk zelf aan een draadbreukje ergens of een los contactje. Kan het niet garanderen maar ik denk dat het probleem simpel opgelost kan zijn als je er even een paar uur voor uittrekt. |
|
|||
|
|||
![]() Als de magneetklep toch stuk zou zijn, moet dan de hele bak open of hoe word deze vervangen ?
|
|
|||
|
|||
![]() Slotje aub is VERKOCHT.
|