![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo allemaal,
Ik weet even niet zo goed waar het thuis hoort, maar omdat ik zelf met een golf 1 bezig ben, en ik ze al bij verschillende golfjes van het eerste type gezien heb post ik hem maar even hier. Zoals al gezegt, ik heb bij verschillende golfjes gezien dat ze andere remcilinders hebben (1 voor voor en 1 voor achter). Nu is mijn vraag waar kan ik info over dit type cilinders vinden? en waar kan ik ze kopen? |
|
|||
|
|||
![]() Niemand die hier tips voor heeft?
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb geen Idee...
Bel Hessel van Funcarnet even www.funcarnet.nl even , hij staat mij altijd te woord met vragen en heft ze misschien wel liggen. zit in Balk, maar stuur ook dingen op. NASH
|
||||
|
||||
![]() Misschien begrijp ik je niet, maar remcilinders vóór? of bedoel je de hoofdremcilinder?
En achter in de trommels, die kan je gwn bij de eerste de beste automaterialen zaak krijgen... |
|
|||
|
|||
![]() ik bedoel inderdaad de hoofdrem cilinders.
Ik heb een keertje iets gehoord van dat ze ook in de rally gebruikt worden. Kan er alleen niks over terug vinden. Ron met zijn type 1 vr6 heeft ook zoiets volgens mij. |
|
||||
|
||||
![]() Ik weet niet precies wat je ermee wilt doen, maar als je nou een hoofdremcilinder+rembekrachtiger van een late 1.8 golf cabrio gebruikt, en bijv. g60 remmerij voor+achter, dan heb je al heel wat..
|
|
|||
|
|||
![]() Het gaat mij er juist om dat ik de motorruimte wat ga opruimen.
maar idd zoiets. |