![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wie heeft er nog een chromé grill te koop voor vw golf 1? Compleet met buitenkantjes. En met enkele lichten. Stuur je prijs. Indien je verder wegwoont zou je hem wel moeten kunnen versturen want heb geen tijd om hem te komen halen. Kosten van transport uiteraard voor mij
![]() |
|
||||
|
||||
![]() tip: mocht je een met dubbele lichten aangeboden worden: de chroomstrips zijn los van de gril, kunnen dus overgezet worden, passen op iedere Golf1 grill.
|
|||
|
|||
![]() thx stijn
|
|
|||
|
|||
![]() niemand die zijn grill verkoopt?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er wel een paar maar wil ze niet kwijt, denk dat er meer met hetzelfde idee zitten...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jup ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zet er toch eentje te koop joh, t'is bijna kerstmis, dan kan ik hem nog onder de boom leggen :p
|
|
||||
|
||||
![]() Nou vooruit, ik zal eens in de schuur neuzen of ik er een over heb (zal wel maandag/dinsdag worden)
|
||||
|
||||
![]() Een paar is bij mij 2, zit nu een setje op, en heb een setje reserve.. (oh ja, en nog een setje originele NIEUWE hoekstukjes :p )
Maar da's om je ff lekker te maken.. Er komt er ook zo nu en dan wel eens op ebay.de voorbij.... |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er nog 1 liggen, maar dan zonder de chrome hoekstukjes helaas, middenstuk is wel compleet
|
|
|||
|
|||
![]() Stijn: als je eens zou willen kijken ja
![]() ![]() Christiaan: Bedankt hé!!! Nu kwijl ik bijna op m'n toetsenbord :p evilnyntje: een vriend van mij heeft enkel de buitenste hoekjes nog. Dus kan ik hem eventueel of hij nog interesse heeft. (hij verkoopt deze stukjes dus niet aan mij :frown: ). Als je er vanaf wilt natuurlijk. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mr. Sam, geef het hem maar door hoor!
|
|
|||
|
|||
![]() zal ik doen. Stuur jij me dan je prijs door en vanwaar je ergens bent?
![]() Je hebt trouwens ook nog naar de kleurcode van m'n wagen gevraagd. Kweet niet of je al terug gaan kijken bent maar het is LA7A Ascotgrau ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Koel ja, zag het, echt een mooie kleur, dat ding kost 15 euro, ik kom uit Breda!
|
|
|||
|
|||
![]() das niet zo veraf komt goed uit. Kzal het hem morgen even vragen. thx
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Np! Ligt toch maar te liggen hiero. |
|
|||
|
|||
![]() evilnyntje heb het even gevraagd maar hij heeft er al terug één. Maar als er iemand misschien de buitenhoekjes heeft liggen dan kan ik de jouwe komen halen hé
![]() Dus als er iemand de buitenhoekjes appart wegdoet!!!! ![]() ![]() Grille compleet aanbieden mag uiteraard ook nog ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hey weet die dingen nieuw uit te halen grill plus de chroom orig. vw
ps:zijn wel prijzig |