![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
ik heb een setje bbs-sen te koop. Het gaat op de bbs rs 764. deze zijn maar voor een korte periode onder de golf 4 cabrio geleverd. wiel randen dienen wel opgeknapt te worden. oxidatie onder blanke lak en wat stoeprandschade, echter zijn deze nog zeer goed op te knappen. type en maten: het zijn de bbs rs 764, steekmaat is 4x100 en in 16 inch. de breedte-maat is 6,5j met een et-waarde van 45. ik ben hier nieuw en weet niet hoe ik foto's in dit bericht krijg. voor foto's mail je naar dsoekhoe@delft.nl prijs: 700 euro met 6mm banden. 205-45-16. niet zonder banden te koop! Gr. silverline |
|
|||
|
|||
![]() foto's worden maandag verstuurd.
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Up
|
|
|||
|
|||
![]() bieden mag ook...
|
|
|||
|
|||
![]() zijn ze van goud? deze setjes kom je vaak genoeg tegen voor aardig minder geld.
sorry! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat zijn wel 5-gaats he, deze in advertentie zijn 4 gaats en vrij zeldzaam aangezien ze enkel jaartje op golf 4 cabrio gezeten hebben maar de prijs blijft hoog ik heb mijn setje rs764 verkocht voor 400 euro, waren volledig gepolierd in perfecte staat |
|
|||
|
|||
![]() dit is idd 4x100. dus aardig zeldzaam.
@golfje 16v: Jij heb voor jou setje dan echt weinig betaald. mazzelaar.. |
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb ze niet gekocht voor die prijs, ik heb ze verkocht voor die prijs was zeer weinig interesse voor dit waren die van mij , dan hebben mensen beeld ervan hoe ze onder golf 1 staan (met 165/45/16 op liggen) ![]() |
|
|||
|
|||
![]() inruil mogelijk !!
alleen 17 inch, 5x100 !!! |
|
|||
|
|||
![]() up
|