![]() |
|
||||
|
||||
![]() beste mensen
Ik heb een remmenconversie gemaakt op mijn Derby1 (1978). Daarbij heb ik de complete remmerij van een GTI 16V (golf2) overgezet op mijn assen van de Derby (dus voor en achter schijven) Nu leg ik ook meteen nieuwe remleidingen, maar nu krijg ik de Goodridge doos binnen (zonder boekjes en tekeningen erin ![]() Ook zitten er 2 slangen bij met "ogen" en bijpassende bouten, hoort bij elkaar...lijkt me duidelijk en ik gok voor de voorzijde, maar toch.... Maar iemand misschien fotos of uitleg die dit ook al eens heeft gemonteerd??? alles past zegmaar in elkaar ![]() ![]() ![]() ![]() thanks maarweer!!!!!!
|
|||
|
|||
![]() De 2 korte met binnen draad zijn voor de achteras naar caroserie
De 2 langste met binnen en buiten draad zijn voor de voorkant remklauw De 2 korte met binnen en buitendraad zijn voor achter remklauw |
|
||||
|
||||
![]() dus dan heb ik 2 aansluitingen met binnendraad welke op elkaar zouden moeten zitten bij de achteras.
de buitendraad in de klauw, andere kant van die slang is binnendraad en die moet overlopen op een andere binnendraad (want dat is de slang met 2 binnendraden) Daar dus een nippel tussen met aan beide kanten buitendraad?? (als die bestaan :-))
|
|||
|
|||
![]() Die 2 met binnen draad komen links en rechts bij het lagerblok van de achteras[is een scharnierpunt
Daar komen stalen/kopere leidingen op,1 van voor en 1 op de achteras Die stalen/kopere leiding op de achteras gaat naar de korte[links en rechts] met binnen en buitendraad en dan naar klauw [klauw moet kunnen bewegen En de rest is voor voor |
|
||||
|
||||
![]() duidelijk !!! thanks.
|
|||
|
|||
![]() Suc6
|