![]() |
|
||||
|
||||
![]() hey
vandaag jettake 1 gaan halen, leuk autoke, gaan der iets van maken é ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() direct naar ne maat gereden die de paar stukskes gaat inlassen, deze zijn, nieuwe benzinegat (in de carosserie) en ne nieuwe wielrand achter en dan staat em vrij goe , men gepolierde Pirelli velgskes deronder en plat op zenen buik dan é ![]() staat op schroefkitje van v-maxx, gaat lekker diep, staat nu zo hoog omda de origineel staaltjes deronder moesten é 8) paar fotokes met zen stiefbroerke :lol: ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by audi dude : 25-04-2008 at 15:33. Reason: foute plaats gepost |
|
||||
|
||||
![]() jettake alléén
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() interieurke 8)
![]() ![]() de koffer ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo stond em vorige zomer bij vorige eigenaar
![]() zo ziet em eruit als ie lager staat en ontstoft is :lol: ![]() ![]() komende week velgskes ophalen voor de jetta ![]() ![]() ![]() greetz Ronald |
|
||||
|
||||
![]() leuke velgjes, maar dat polijsten word een hele klus na het stralen...
|
||||
|
||||
![]() Leuke auto, maar van dat verhaal heb ik niet veel begrepen..was zeker gekopieërd van cleaned.be?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja idd, naar deze stukskes ben ik op zoek ![]() greetz Ronald |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
gecopieerd van cleaned??? neje ni echt, kom der al lang ni meer op dus kweet ni waar ge da haalt ![]() ![]() komt er dus eigenlijk op neer dat toen ik em ging halen dak op autostrade al platte band had ![]() greetz Ronald Last edited by audi dude : 21-11-2007 at 17:11. |
|
||||
|
||||
![]() omdat het heel erg moeilijk lezen is met je dialect/taal
![]() leuke jetta ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ok, ik zal er op proberen te letten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooie jetta! effe uit nieuwsgierigheid stond dieje toevallig in bilzen tekoop???
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
neen, komt van Oostmalle ![]() wagen heeft trouwens iets meer dan 112.000 echte km's ![]() greetz Ronald Last edited by audi dude : 21-11-2007 at 18:48. |
|
||||
|
||||
![]() leuk ding, wat voor maten hebben die HTN-wielen?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
weet ik niet, waren van de vorige eigenaar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja van diepenbeek ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ah zo, thanx, ik ben van helchteren ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nog wa interieurpics, kan der iemand mij vertellen of golf 1 interieurke ook past???
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() greetz Ronald |
|
||||
|
||||
![]() vandaag de velgskes gaan halen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() greetz |
|
||||
|
||||
![]() Jetta is wel leuk ding, maar die Audi is helemaal woest
![]() Beter regel je daar ook een topic voor. Heb zelf ook een Audi 80 uit `79 met die koplampen erin ![]() |