![]() |
|
|||
|
|||
![]() zo het knutselen is begonnen
heb het voorfront ,spatborden motorkap en motor al verwijderd heb vanavond de veerpoten en draagarmen verwijderd en heb de binnen schermen al effe opnieuw in de tectyl gezet verdere plannen zijn : motor voorzien van een andere krukas en drijfstangen en lagers (ligt een lager uit) kop is er net een kleine 100 km geleden af geweest dus dat is nog goed blok opnieuw spuiten alle ophanging delen opnieuw spuiten de auto een ander kleurtje geven interieur aanpakken en voor de rest zien we wel wat we tegen komen zal morgen effe foto's maken van hoe het er nu bij staat |
|
||||
|
||||
![]() Ben beniewd!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() zo heb vanavond het subframe er ook maar onderweg gehaald
en heb hem en de draagarmen maar effe met de hogedrukreiniger schoon gespoten en hier wat foto's van hoe hij er bij stond en hoe hij er nu bij staat ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hele mooie Corrado!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Dat is een heel nette Corrado!
Maar, heeft die al eens een spuitbeurtje gehad, of toch niet?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja volgens mij is hij al een keer gespoten maar dat is niet echt goed gedaan blankelak laat her en der los maar jij doelt denk ik op de deur en dat klopt want die is een andere kleur geweest |
|
||||
|
||||
![]() Doelde inderdaad op de kleur ja.
Lijkt wel alsof dat normaal wordt, bij mij laat ook op verschillende plekken de blanke lak los.. En maar matig afgeplakt destijds.. Maargoed, veel succes ermee! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie corrado in een mooie kleur! netjes.
Even een tip/opmerking. Gebruik eens leestekens en hoofdletters in je verhaal dat staat wat netter in een projecttopic. |
|
|||
|
|||
![]() hallo
hier effe weer een update heeft lang geduurd jammer genoeg heb helaas ook niet overal foto's van hier effe wat er allemaal is gebeurt: motor ruimte gespoten. andere motor er in gezet (heeft 160000}gelopen. motor plus aanbouw delen gespoten in mat zwart en mat grijs. boos kijker aan de motorkap gelast. achterkant strak gemaakt. carrosserie bijna helemaal geschuurd. 2 andere spatborden gemonteerd. het rotte stuk in de drempel er opnieuw in gelast. auto van binnen helemaal gestript. en al effe 1 velg klaar gemaakt om te zien hoe het zou worden. hier dan effe een paar foto's ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() zodra er weer vorderingen en foto's zijn zal ik weer effe wat posten |
|
|||
|
|||
![]() zo hier weer even een update
heb de achterklep helemaal clean gemaakt. moet hem alleen nog wel even strak plamuren ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo Gerrit, goed bezig!
Ik had de Corrie al een tijdje niet meer gezien, maar dit verklaart een boel! |
|
|||
|
|||
![]() he lanz
klopt de corrado staat al een tijdje stil en is die golf3 cabrio van jou die laatst voor jou huis stond |
|
||||
|
||||
![]() Ja, cabriootje is van mij.
Een TDi van '95, ik heb de BMW verkocht, en toen moest er maar iets heel anders komen! |
|
||||
|
||||
![]() leuk project... jammer van de compressor
|
||||
|
||||
![]() Leuk project, alleen die boos kijker en die gecleande achterklep is niet helemaal mij ding.
Mat zwart in het motor ruim ziet er goed uit, en je keuze van wielen vind ik ook netjes.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
sluit me hierbij aan ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja dat kan he gelukkig ook maar dat we niet allemaal het zelfde mooi vinden anders werd het wel heel eentonig hier op het forum |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind het er top uitzien!
Ik ben vooral erg benieuwd naar de velgen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() he lanz kom binnen kort wel effe las de golf bekijken
|