![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() http://www.marktplaats.nl/markt/aut...26av%3D%26pv%3D weet er iemand meer van deze auto, hij staat wel bij een handelaar, maar ziet er zo netjes uit, staat wel bij dattie wat roest en deuken heeft maar wat moet ik me er bij voorstellen. een maat van me heeft evt wel interesse dus vandaar.
|
||||
|
||||
![]() Hij is echt gaaf......
|
||||
|
||||
![]() Supervet ding! Laat Sabine het maar niet zien....DIE WORDT WILD!
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Goed laag en als je dan ook nog van toeters en bellen houdt!!
![]()
|
||||
|
||||
![]() hijs wel rielekst maar ook goed aan de prijs, is er iemand die het bedrijf waar ie staat kent? dan weten we weer wat meer, een maat van me is misschien wel geinteresseerd.
|
||||
|
||||
![]() Kieft en Klok....aardig bekend...in de goede zin dan..op de foto zie je nog net een stukje van hun ultra lage t1
|
||||
|
||||
![]() nog iemand die 't meteen zag aan de bus
![]() http://www.kieftenklok.nl Prijs/kwaliteit verhouding ligt niet zo heel gunstig daar... Kwaliteit is goed, maar de prijs is ook errug stevig meestal... Pontonnetjes zijn ook nog wel voor minder te krijgen dan dit... |
|
||||
|
||||
![]() als je op zulke kleine details let, dan zit je goed op dit forum...welkom trouwens vwfreaks.nl
|
||||
|
||||
![]() kift&hok is gewoon duur, is algemeen bekend toch?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja,maar daar staat tegenover dat ze het vaak wel hebben staan,en dat is ook wat waard. Als je goed zoekt (en geduld hebt) moet je voor minder aan een pontonnukku geraken. Ik heb zelf net een '69 ponton -voor onderdelen(?)- gekocht,voor echt een fractie van deze prijs !! ![]() Last edited by kruk@b : 04-02-2005 at 07:59. |