![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo mannen vraagje het gaat om een golf1 gti motor een 83er.
ik moet ff weten welke sensor waar voor is [koelwater] en olie[druksensoren] koelwater zitten er 2 in, welke is waar voor? 1 kleine sensor in in koelwater pijpje voor op de kop. functie? 1 grote sensor in het koelwater pijpje voor op de kop. functie? olie sensoren 2keer boven in het oliefilterhuis. 1 keer een grote functie? 1 keer een kleine functie? en dan nog 1 sensor in de zijkant van de cilinderkop zit dacht ik zo uit mijn hoofd een gele draad op. deze is voor de olie of het koelwater? en functie??? thanks alvast. |
|
|||
|
|||
![]() en ff weer in het zicht. wie weet welke waarvoor bedoelt is.
|
|
|||
|
|||
![]() of wie weet waar ik het kan vinden?
|
|
|||
|
|||
![]() Als je op hbase.nl even zoekt , en kenteken in voert kijkt bij sensoren dan zie je bijv. oliedruk sensor staan en een afbeelding erbij . Daar kan je vaak veel vinden.
|
|
||||
|
||||
![]() Heb even in mijn manuals gesnuffeld:
sensor zijkant kop: 0.3 bar oil pressure switch grote sensor koelwaterpijpje: thermo timeswitch kleine sensor pijpje: koelwatertemp sensor sensor boven je oliefilter: olietemp sensor andere op je oliefilterhuis: 1,8bar oliedruk switch
|
|||
|
|||
![]() Sensor[messing] voor op de filtersteun is de temp. Draadkleur groen
Bovenop de oliefiltersteun[wit] voor de zoemer en oliedruk1.8 bar. Draadkleur blauw/zwart Zijkantkop oliedruklampje. Draadkleur geel Messingsensor koelwateraansluiting voor temperatuurmeter.Draadkleur geel/rood Grote sensor[bruin].Draadkeuren rood/wit en bruin |
|
|||
|
|||
![]() kijk hier kan ik wat mee, kep namelijk weer een mk1 omgebouwd naar 20vt maar gebruik de oude kabelboom voor het sensoren gedeelte, [tellerbak]. is makkelijker ivm de waardes van de sensoren.
|