![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ga dit weekend een golf 2 ophalen die een grijs kenteken heeft, Nou wil ik die dus ook verzekerd hebben maar als ik via een willekeurig verzekeringsmaatschappij de premie wil bereken krijg ik de melding dat het kenteken niet gevonden is.
Wat is daar het oorzaak van ? Via kenteken check is de kenteken gewoon geldig.
|
||||
|
||||
![]() wil je m als particulier als grijskentenen verzekeren, of als bedrijfswagen? Dat eerst wil wel eens voor problemen zorgen bij verzekeringsmaatschappijen.
Beste is een belletje naar je tussenpersoon of je verzekering.
|
|||
|
|||
![]() gewoon als particulier verzekeren.
|
|||
|
|||
![]() voor de rest niemand ?
|
||||
|
||||
![]() Diks.nl kun je hem zo verzekeren, veel maatschappijen verzekeren geen grijskenteken auto's meer. Diks doet dat nog wel en is goedkoop.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
als ik via die site premie wilt berekenen dan herkent die het kenteken ook niet ![]()
|
|||
|
|||
![]() Denk dat het kwa verzekeren niet zoveel meer uitmaakt omdat een grijs kenteken golf 2 te weinig inhoud om er tegenwoordig aan te voldoen bovendien wordt er bij wa naar het gewicht gekeken.
Je zal hooguit voor je inzittende verzekering goedkoper uit zijn (2 in de plaats van 5 zitplaatsen) |
|
||||
|
||||
![]() veel maatschappijen kijken er toch wel naar hoor.
Maar MONDY je geeft aan dat hij het kenteken niet herkend ? Heb je wel voor bedrijfsauto verzekering gekozen. Of geef je het misschien verkeerd in ![]() Heb een tijd terug ook zo'n gezeur gehad met mijn bedrijfs berlingo verzekeren soms kan het wel maar dan krijg je en premie naar je hoofd geslingerd waar je bang van word. |
|
|||
|
|||
![]() vandaar dat die het niet herkent
![]() als ik hem als bedrijfsauto invoer dan herkent die hem wel MAAR ik ga hem dus niet als bedrijfsauto gebruiken maar gewoon daily vervoer.
|
||||
|
||||
![]() Maakt niet zo heel veel uit hij staat nou eenmaal geregistreerd als grijs kenteken auto.
Je zou hem kunnen omkeuren naar personenauto bij de rdw maar om die moeite nou te gaan nemen. Grijs kenteken is ook voor de particulier te rijden enkel vervalt dan de korting bij de belastingdienst en betaal je gewoon voor geel zeg maar. |
|
|||
|
|||
![]() a ok.
gewoon als bedrijfswagen verzekeren dus.
|
||||
|
||||
![]() ![]() Anders aangeven dat je 2 grote honden hebt en daarom een vrijage teken auto hebt. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
thnx voor de info ![]()