![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Ik zit eraan te denken de mk2 van mijn vriendin te gaan gebruiken voor een rat projectje, welke super laag moet worden. De wielen heb ik al ( borbets van de jetta ) maar ik zit een beetje in over de carterpan van de 1.6, omdat deze onder het subframe uitkomt. Is daar niet iets aan te doen door bijvoorbeel de carterpan 1cm in te korten, en het blok 1cm omhoog te leggen? Het zijn misschien hele stomme ideéen
![]() ![]()
__________________
Passat variant 1.8 20vt ABT 2001 familie kar Golf 3 1.6 1997 beunmobiel |
#2
|
||||
|
||||
![]() gewoon afschrapen tot ie lekt,like a real rat.....
![]() ik heb er zelf nooit last van gehad,gewoon een beetje mee opletten.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Haha, ja ik ben een 1300 gewend nu, dus nu heb ik geen zorgen daarover
![]() Maargoed, ik kan er natuurlijk ook nog een 1300 in lepelen, aangezien je die voor een habbekrats koopt. ![]()
__________________
Passat variant 1.8 20vt ABT 2001 familie kar Golf 3 1.6 1997 beunmobiel |
#4
|
||||
|
||||
![]() Alles kan!
Ik heb mijn carterpan van mijn ratgolf ook met 2 cm ingekort ![]() ![]() Ik ben eerst begonnen met het inkorten van de oliezeef. Hier kan precies 2 cm af. ![]() ![]() ![]() Daarna heb ik rondom 2 cm tussen de carterpan weggeslepen,en de delen weer aan elkaar gelast. Aan de voorkant moet je een luikje uitzagen ,dit naar beneden buigen en weer dichtlassen anders past de pan niet over de oliepomp. ![]() ![]() ![]() ![]() Ik hoop dat je hier iets mee kunt. ![]() Let wel op dat er minder olie in je blok gaat,dus regelmatig checken!! Succes Groeten Jan. |
#5
|
||||
|
||||
![]() dat is een golf 1,bij een mk2 heb je er een stuk minder last van.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#6
|
|||
|
|||
![]() ![]() Mooi hoe je die schaarbrug hebt verzonken in de vloer! ![]()
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |
#7
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat maakt voor de uitvoering toch niets uit. Hij vraagt of hij zijn carterpan kan inkorten en ik geef antwoord op zijn vraag. @ Steven Bedankt, hier zat idd wel wat werk in maar het loont de moeite. ![]() Last edited by J-9A-N : 17-12-2010 at 22:20. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Hier wat 1.6 'big blocks' .. nooit geen problemen gehad:
![]() ![]() ![]() ![]() Gewoon op zen bek gooien en rijden dus ![]()
__________________
www.dubclub-online.nl |
#9
|
||||
|
||||
![]() Quote:
das waar,ik bedoel ook enkel dat het niet perse nodig is ![]()
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#10
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is idd bij de Mk2 zelden nodig,vreemd genoeg raakt toch meestal het subframe de grond. |
#11
|
|||
|
|||
![]() Gewoon platgooien dus
![]() Heb al ideeen genoeg over wat ermee gaat gebeuren, foto's volgen als ik eraan begin. Zal begin volgend jaar zijn, als het weer beter wordt zodat ik mijn zundapp kan gebruiken als vervangend vervoer. Thanks voor de reacties ![]()
__________________
Passat variant 1.8 20vt ABT 2001 familie kar Golf 3 1.6 1997 beunmobiel |
#12
|
|||
|
|||
![]() die donker jetta is echt geweldig om te zien.maar is het dan ook echt nodig?rij je over hoge drempels?
__________________
soon driving oldschool once again |
#13
|
||||
|
||||
![]() Altijd overal heen gereden waar ik heen moest.. je moet alleen weten hoe je ermee moet rijden maar dat leer je vanzelf.
__________________
www.dubclub-online.nl |
#14
|
|||
|
|||
![]() Heb al veel laag gereden met de jetta, een oude van jou mischa geloof ik ? ( yn - 56 - zv ) dus met die golf zal dat ook wel goedkomen denk ik
![]()
__________________
Passat variant 1.8 20vt ABT 2001 familie kar Golf 3 1.6 1997 beunmobiel |