![]() |
|
|||
|
|||
![]() Is er ook iemand van jullie die ervaring heeft met een bepaalde c.v.?
Ik ben namelijk bezig met een doorgelaste achterklep, en ik zoek een mogelijkheid om de deuren te ontgrendellen. Nu is dat geen probleem, maar ik wil de achterklep ook kunnen openen met de afstandsbediening. Er zijn verschillende merken dus wou eens vragen of iemand misschien ergens goeie ervaringen mee heeft en misschien een oplossing weet. Gr. Tamme |
|
||||
|
||||
![]() SPY Europe mooi spul en werkt geweldig.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Spy was ik ook al tegen gekomen, maar die heeft er meerdere. Heb jij die aansturing ook op de achterklep Gerard? Ik had al eens wat gelezen over een popper die met een magnetisch veld werkt ofzo.. Zou dit wat zijn? Klik |
|
||||
|
||||
![]() Ja heb het al 10jaar denk ik
![]() Das degene die ik van de week nog ingebouwd heb bij iemand. Even een cv motortje op de achterklep en klaar draden van de achterwisser gebruiken liggen er toch al en klaar. Werkt super en korte leveringstijd.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja precies, dan zou ik de draden van de ruitenwisser op moeten zoeken. Maar dan gebruik je ook deze hendel om de achterklep open te maken? Heb je de knipperlichten ook aangesloten dan? Ik heb die jongens van Spy al even een mailtje gestuurd. |
|
||||
|
||||
![]() Ja dat gebruik ik allemaal.
Zo hoort het he ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Gerard bedankt jonge ![]() btw. nooit geen last gehad, dat je onderweg je achterklep los doet terwijl het spoelt buiten ![]() Zal wel een beetje mee vallen, ik weet zo niet eens hoe je de achterruitenwisser aan zet. Die heb ik nog nooit gebruikt. |