![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop
Gereviseerde polo versnellingsbak DKE. ![]() ![]() 450 euro. met inruil van de oude bak |
|
||||
|
||||
![]() Up
|
|
|||
|
|||
![]() Hallo
Is dit een polo gti bak ,zoja geef je ook garantie ,en is alles vernieuwd . Gr Marco
|
||||
|
||||
![]() Dit is een bak van een 1600.
Een bak van een Polo gti heeft een ander kroon/pion en 3e/4e en 5e met dikkere tanden op de tandwielen. Nieuwe Lagers andere 5e versnelling en achter uit,3 maanden garantie. |
|
|||
|
|||
![]() Dan een vraagje reviseer je ook bakken of weet je iemand die hier goed in is.
Mijn pa heeft namelijk zijn bak stuk van zijn polo gti gr Marco
|
||||
|
||||
![]() Die kan ik wel voor je Vader reviseren.
Ik kan je wel een prijs op gave doen afhankelijk wat er kapot is. pm me maar. Jan Quote:
|
|
|||
|
|||
![]() heb je hem toevallig nog?
ik heb polo 1600 uit 98, waar de lagers raardoen. wilde het zelf gaan doen maar als jij er 1 hebt liggen. pm me ![]() gr jan Last edited by buxyfreak : 28-10-2010 at 12:10. |
|
||||
|
||||
![]() De Bak is verkocht,mag op slot.
![]() Sorry mensen. |