![]() |
|
|||
|
|||
![]() Voor de 10de maal reeds organiseert de Kempense Keverclub haar jaarlijkse
onderdelenbeurs voor Luchtgekoelde Volkswagens. Dat laten we natuurlijk niet ongemerkt voorbij gaan !! We hebben dit jaar nog een extra hal met onderdelen, nu hebben we 400 lopende meter onderdelen , plus extra ruimte om mooie wagens tentoon te stellen. Alle bezoekers kunnen gratis deelnemen aan een loterij waarmee je prachtige prijzen kan winnen, oa een motor twv 2700 Euro, GPS systeem, radio-CD-MP3, dvd voor in de auto enz... Er is een kleine side-show met chopper - fietsen. De Datum van de volgende editie is 6 Februari 2005. Locatie is dezelfde als de vorige jaren; Technisch Instituut St-Jozef, Kruisven 25, 2400 Mol, België de inkom blijft ook hetzelfde 3 Euro, parking is gratis !! Voor de handelaars of particuleren die onderdelen willen verkopen is de prijs 5 euro per meter, dit is inclusief tafels. Deuren voor bezoekers openen van 10.00 tot 18.00 uur. We hopen U allen daar te verwelkomen !! Meer info? Kempense Keverclub Kapelstraat 110 2490 Balen tel +0032(0)14/810776 email: sfcharger@yahoo.com www.dekempensekeverclub.com ![]() Last edited by sfcharger : 24-01-2005 at 11:30. |
|
||||
|
||||
![]() is altijd een leuke beurs, ik zal aanwezig zijn
|
||||
|
||||
![]() ben ik zondag de enige van dit hele forum die naar mol gaat ??
|
|||
|
|||
![]() Tja,wij hebben voor zondag al wat anders gepland staan.
(ik heb ook niet echt wat nodig,en wat ik nodig heb maken we zelf !! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Was wel van plan maar helaas : andere plannen nopen mij om het deze keer over te slaan
|
|
||||
|
||||
![]() Nope .. sorry
Had je vandaag willen bellen |
|
||||
|
||||
![]() ik zal er ook zijn, misschiens zelfs met de derby (als het weer het toelaat)
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wil je mij anders niet op komen halen? |
|
|||
|
|||
![]() Als het goed weer is,zal ik met de bug daar zijn!
gtz Tom