![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo allemaal,
Hierbij stel ik mijn mk1 even voor. Deze foto's zijn gemaakt bij de handelaar waar ik hem kocht. Ik heb er dus nog niets aan gedaan hier. Je ziet de kabelbandjes nog zitten na de proefrit. Groeten, Eric ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() kupferbraun metallic of niet?
mooie auto. |
|
||||
|
||||
![]() strakke kar en mooie kleur
|
|||
|
|||
![]() Welkom, hele nette golf1 !!
|
|||
|
|||
![]() mooie mk1 de velgen staan hem ook wel.
wat zijn dat voor velgen fire and ice velgen of zo?
|
||||
|
||||
![]() Bij deze nog wat specs:
-1983 -kupferbraun met. -fire & ice velgen met 195/45/15 -facherkrummer -uitlaatsysteem (merk?) pijpje staat mooi omhoog -FK-schroefset volgens mij (groene veren) -scirocco 2 interieur -audi deurgrepen -gladde achterklep (open via AB en ruitenwisser hendel) -geen sloten, alleen AB -elektrische ramen -alpine v12 versterker en een hifonics versterker -2 alpine subs Alles leuk ingebouwd en gestoffeerd -alarm!! Verder is het op de foto wel te zien. Anders vraag maar raak. De koplampen vind ik niet zo. Dus als iemand deze wil ruilen? Geen standaard of alleen helder. Verder bied maar aan. |
|
|||
|
|||
![]() heel mooi golfje en vooral die kleur zie je niet vaak meer
en de staat is ook oke veel suc6 ermee |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
misschien een stomme vraag, maar wat voor uitvoering is het? Niet toevallig een GTI...?
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 03-11-2007 at 22:08. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, orgineel GTI op kenteken. Wel ingevoerd in 1995 |
|
||||
|
||||
![]() leuke gti veel suc6 er mee , ook nog plannen er mee?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is toch alleen een GTI kleur geweest? Uitgebracht in Oostenrijk en nog ergens geloof ik... Hele mooie kleur iig! Nu alleen nog zorgen voor de rode bies om de grille ![]() velgen, voor- en achterlampen staan hem mooi ![]() Alleen ben ik niet zo weg van de klinken... |
|
||||
|
||||
![]() Mooi ding!
![]()
|
||||
|
||||
![]() zeker mooi ding!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie golf!! Die voorlichten mogen wel vervangen worden en een grille met rode bies. Dit zou waarschijnlijk nog meer in de smaak vallen dan. Ik dacht dat die velgen ook ergens standaard op een corrie zaten?
Groeten
|
||||
|
||||
![]() Leuke auto, ligt er toevallig een 2 liter in? en heb je hem in twente gekocht?
Volgens mij een ex auto van een collega van me. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Mooie golf! Deze stond (staat) in Enschede. Vaak genoeg langs gereden. Ligt hier een 2.0 ltr in? |
|
|||
|
|||
![]() mooie golf, ik ben er ook op te koop geweest maar heb hier en daar toch mindere dingen gevonden en vandaar dus laten staan.
Het blok is er 1 van een golf mk3 gti 2,0 8v weet ik bijna 99,9 % zeker 1 van de vorige eigenaars heeft (of werkt) gewerkt bij de Halfords in Enschede |
|
||||
|
||||
![]() Mooie GTI. Hele mooie kleur !!!!!
Die koplampen, zijn dat heldere ?? Zoja, dan vervangen door zwarte kruiskoplampen zonder helder glas. Past super bij de zwarte achterlichten !!!!! Als je groene veren hebt, dan kan het ook Weitec zijn trouwens. Alleen nog even een paar andere velgen en wat een flinke poetsbeurt en je bent klaar !!!! Succes Groeten, LRR