![]() |
|
||||
|
||||
![]() zoals de titel verteld, ja ik/ me vader hebben een Corrado VR6 gekocht.
een verhaal volgt verder nog hier wat foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() hier de mindere kant van de auto: ![]() ![]() gr Johan
|
||||
|
||||
![]() opzich nog wel een dik ding,hier op het forum staat nog een sloper voor evt delen
![]() bij tczl geloof ik... misschien heb je er wat aan,succes met de cor!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bijna goed! Thijstheunissen heeft een corrado us in onderdelen, ik ben alleen meegegaan dat ding ophalen, en zal deze week helpen met alles demonteren ![]() Ben benieuwd wat er met deze Corrie allemaal gaat gebeuren!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() haha,zat mezelf net te controleren en zag dat ik het fout had idd
![]() ![]() je bent me net voor....
|
||||
|
||||
![]() Op de schade na, is dit echt een hele mooie wagen zeg! Succes met de reparaties!!
|
|
||||
|
||||
![]() Wat is de bedoeling van de C, ga je hem opknappen of helemaal leeg trekken voor een ander project...?
Suc6
|
||||
|
||||
![]() als het allemaal volgen planning loopt gaat ie zsm de richtbank op om hem weer in model te zetten.
kijken of het achterpaneel te redden is anders moet er een nieuwe in. heb hem van een klant over kunnen nemen voor een leuke prijs, die er vanaf wilde omdat de reparatie kosten te hoog werden en hij een huis gekocht heeft. er moet nog wel iets meer aan gebeuren als de achterschade zoals: - schakelaar electrische spiegels werkt niet (moet een nieuwe in) - airco is leeg (waarschijnlijk een lek) heeft wel altijd gewerkt volgens zeggen - nieuwe lampen aan de achter kant ( vol rode aanwezig) - linker stoel is de wang van de leuning plat leer nog wel heel - zitten diverse parkeer deukjes in en krassen zit er over te denken hem gelijk over te spuiten maar dan denk ik direct metallic ipv de zwarte uni kleur die er nu opzit - 2 andere achter gordels, vorige eigenaar had het idee het interieur te verkopen maar wist niet hoe de gordels vast zaten en ze voor het gemak doorgesneden ![]() - en natuurlijk een andere achterbumper denk dat er nog wel wat dingen bij komen gaandeweg maar dat zien we wel.
T1 panel 1964 In restauratie Kever 1303 1973 Sold Golf 1 LS 1.8 DX 1981 Last edited by vwjopie : 28-06-2010 at 05:19. |
|
||||
|
||||
![]() Heel leuke Corrie Johan!
Ben benieuwd hoe het gaat lukken met richten en repareren. Hij is in ieder geval zeker de moeite waard, zo op de foto's afgaande.
|
||||
|
||||
![]() Leuke corrado, beetje jammer van het voorwerp dat hij in zn kont heeft gekregen
![]() Succes met het opknappen, is zeker de moeite waard!
|
||||
|
||||
![]() bedankt voor de bemoedigende reacties
![]() gaat zeker goed komen.
|
||||
|
||||
![]() Leuk project! Ik ben benieuwd!
|
||||
|
||||
![]() dikke bak johan
![]()
|
||||
|
||||
![]() ben opzoek naar zo een schakelaar voor de elektrische spiegels:
![]() van de gordels ben ik inmiddels voorzien bedankt Thijs.
|
||||
|
||||
![]() dik projectje monk
![]() ik heb nog wel een zakje goudband liggen, kunnen we mooi effe zn kont rechtsmeren :P spreek je snel ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat smeer je maar effe op je scirocco ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb nog maar 2 zakjes a 25 kilo liggen, daar redt ik het denk net niet mee op mn rocco ![]()
|
||||
|
||||
![]() straks om 17.00 gaat ie de richtbank op, dan gaan we een start maken om te kijken wat de achterkant doet
![]()
|
||||
|
||||
![]() zo voorzover het mogelijk is is de Cor weer recht.
moet nu echt eerst een bumper hebben om te zien of ie echt weer terug in model is. ben alleen vergeten foto's te maken ![]() volgende keer beter dan maar.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
klinkt niet zo positief... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
denk wel dat ie goed staat maar met de schade bumper is het ook maar gokken. wil ik zeker weten dat ie goed staat heb ik een goede bumper nodig ![]() heb het in het verleden wel eens gehad met een Siërra dacht ik ook dat ie goed stond, na het spuiten en montage van de nieuwe bumper bleek dat ie nog een cm naar binenstond. dan wordt je niet vrolijk als je dan weer opnieuw moet beginnen.