![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey luitjes,
ik heb weer dringend hulp nodig. Ik zit al een tijdje te klooien met mijn Golf 1 1.5 automaat. Ik krijg hem maar niet fatsoenlijk aan het lopen. Heb al bijna alles aan het blok vervangen en het wil niet helpen. Ik heb dus nu dat hij wel redelijk goed start en stationair loopt. Das al een vooruitgang. Maar zogauw ik het gas intrap (ook rustig) dan begint hij heel erg te stotteren. Ik heb toenstraks nog de benzinepomp vervangen, omdat dat zo een beetje het laatste was wat ik nog kon bedenken wat het kan zijn, maar hij stotterd nog steeds.... Wie kan mij verder helpen of weet eventueel een goed bedrijf in Zuid-Limburg waar ze dit probleem voor me kunnen verhelpen???? Alvast bedankt voor alle hulp. |
|
|||
|
|||
![]() Carburateur zal haast wel ckr stuk zijn
|
|||
|
|||
![]() Quote:
alle massa punten goed maken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Alle vacuumslangetjes al eens nagekeken? En de voetpakking van de carb gecontroleerd? Is de slang voor de carterontluchting wel vrij? Toevallig van de week hetzelfde probleem gehad bij de auto van 'n vriend van me. Ding liep als 'n varken, zat d'r een brok derrie vastgekoekt in die slang.
![]() Je kunt er eens mee langs VPC rijden in Buchten, die kunnen je vast wel verder helpen als je er zelf niet uit komt. Quote:
Carburateur Klep Regelaar? ![]()
|
|||
|
|||
![]() water in je brandstof tank?
heb ik een keertje gehad met een gti, ook alles verwisseld en afgesteld, niks hielp. en met het vervangen van het brandstof filter kwam ik water tegen. is het controleren waard. |
|
||||
|
||||
![]() Vacuumslangetjes zijn allemaal nagekeken en een aantal vervangen, voetpakking van de carb is vervangen, carterontluchtingsslang is nieuw.
Doen ze bij VPC ook nog reparaties dan? Dacht dat ze dat niet meer deden. Daar wilde ik namelijk heen gaan als ik echt niet meer verder weet. Water in de tank lijkt me sterk, maar inderdaad het controleren waard. Alleen hoe kan ik dat het beste controleren? En carb stuk zat ik ook al aan te denken, maar heb geen idee hoe ik daar iets van kan testen aangezien ik zelf niet zo veel kennis ervan heb. |
|
|||
|
|||
![]() Je kan een kan met benzine bij je auto zetten en rechstreeks aan je benzine pompje doen zo omzeil je de tank
even kijken op een sloop (autodemontage) die wat oudere auto`s hebben mis heb je geluk en ligt er nog een cabie op schap ik heb een 2e2 van pierburg vervangen die liep ook zo beroert als wat was bij een 84er mk2 1.6
|
||||
|
||||
![]() heb je de contactpunten al eens bekeken of die nog wel goed van elkaar komen ?
|
|||
|
|||
![]() verdelerkap goed?
Bobine goed? rotor goed? bougies goed? bougiekabels goed? bougiedoppen goed? ontsteking op tijd? luchtfilter goed? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Beste gewoon effe bellen morgen, dan weet je 't zeker. Ik ben er al jaren niet meer geweest.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit heb ik allemaal vervangen. Ontsteking op tijd, weet ik niet hoe ik zelf kan nakijken helaas. Contactpunten zijn ook nieuw. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zal ik doen. Ik kom er zelf ook nog maar zelden. |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag erachter gekomen dat de dynamo overleden is.
Kan het zijn dat deze voor de meeste problemen heeft gezorgd die ik gehad heb? Of is dit ook weer een van de vele problemen? |
|
|||
|
|||
![]() mits de accu vol is, lijkt mij niet dat de dynamo invloed heeft op het lopen
|
|
||||
|
||||
![]() Ok. De dynamo moet in ieder geval vervangen worden.
Zogauw dat gedaan is, kijken wat hij doet. En anders maar weer verder zoeken naar het probleem ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als ie warm is doettie t dan ook? T kan ook je choke zijn, dit heb ik gehad. Volgens mij heb k je laatst zien rijden in Geleen, heb zelf n witte automaat 5drs.
Volgens mij doet VPC nog reparaties, n vriend van me is der dit jaar nog geweest. gr Joy
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als hij warm is doet hij dat ook ja. Hopelijk kan ik hem dan naar VPC krijgen. Kijken of hun hem aan het lopen kunnen krijgen. Volgens mij heb ik jou trouwens pas ook nog zien rijden. Was in ieder geval een witte golf 1. En die rijden hier ja niet zo veel rond ![]() |
|
||||
|
||||
![]() converter (koppelomvormer) van je automaat
![]() Last edited by mark89769 : 23-12-2010 at 15:21. |
|
||||
|
||||
![]() heb je die nieuwe onderdelen zelf vervangen (misschien je ontstekingstijd) niet goed.
jij woont in L-hil he?