![]() |
|
||||
|
||||
![]() Omdat mijn moeder vindt dat haar zwarte golf 5 tdi 2 deurs met 90 pk te weinig kilometers maakt ( nu 180k gelopen ) wilt ze graag weer terug naar een polo.
Businessuitvoering Niet BOMvol ![]() Geen ricardo stoelen, getuned of 40 inch velgen maar een compleet origineel exemplaar ![]() Nieuwe originele banden ( 1 maand oud ) Climat control Nieuwe gloeibogies Nieuwe beurt ( olie - oliefilter - luchtfilter - dieselfilter etc vag uitgevoerd ) Dealer onderhouden Voor de rest natuurlijk de originele gebruikelijke opties: Cruise control Elektrische ramen Climat control Stuur en stoel in hoogte verstelbaar En de rest wat op een golf hoort te zitten. De golf is werkelijk als nieuw zowel van binnen als van buiten. Het liefste wilt ze haar golf inruilen op een zo nieuw mogelijke polo benzine met zo weinig mogelijk kilometers. Max 80.000 en vanaf 2004. Een crosspolo of polo fun vindt ze helemaal geweldig. Minpunt: 1 wiellager maakt geluid. ( kan evt vervangen worden bij verkoop ) Liever ruilen maar omdat er toch echt een vraagprijs bij moet. Hierbij: 9500 euro foto's volgen
Audi GT Last edited by The Clauw : 16-12-2010 at 12:01. |
|
||||
|
||||
![]() ook voor je moeder geldt: (vraag)prijs verplicht
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik weet dat het moet als je hier iets aanbiedt. Erger me zelf ook als er geen vrpr bij staat maar ze wilt de golf liever niet verkopen. Ze wilt graag ruilen. Moet er dan alsnog een vraagprijs bij ??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, het is immers geen ruil topic. Bovendien is ruilen met particulieren erg lastig gezien je net het juiste aanbod moet treffen. Is het niet beter naar een auto handerlaar te gaan om hem daar in te ruilen. |
|
||||
|
||||
![]() of je kijkt wat een gezochte Polo kost, dan gebruik je die prijs als vraagprijs
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is voor mij geen reden om het niet te proberen. En zomaar naar een handelaar gaat deze golf niet. Ook hetgeen wat er voor terug komt moet gewoon iets nets en iets moois zijn.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha ![]()
|
||||
|
||||
![]() prijs aangepast
![]()