![]() |
|
||||
|
||||
![]() Beste forummers,
Na dat ik een poosje een golf 1 cabrio heb gereden, en ik daarbij tog niet de liefde had die ik voor een type 2 had. Heb ik me laatst maar weer een golf 2 aangekocht. Gaat om een 84ér in de kleur rood. auto is voorzien van 1600 automaat motor(deze word met de tijd vervangen voor iets anders, waarschijnlijk tdi) Aangezien er altijd dingen worden veranderd aan de golf maar weer even een projectpagina aangemaakt. Van de week al even een schroefset opgehaald zodat we weer plat kunnen, ook de 16v lip is onderweg. en ik ga morgen kijken voor een setje schmidt velgen. welke dit zijn zien jullie vanzelf. voordrest wil ik de auto gti gaan uitvoeren, dit betekend dat ik rustig alle logo's aan het verzamelen ben en de achterklep ga voorzien van het matzwarte folie. dit is over de zijkant van de auto(de dunne lijn) van de week al door mij zelf gedaan. kwa interieur hoop ik op niet al te lange termijn ergens een setje recaro's te kunnen scoren. Dit was het voor eerst even. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ook de gti striping vlak boven de dorpels zit erop. vind het erg goed ogen. ![]() Zodra er weer vorderingen zijn, worden jullie op de hoogte gehouden. sorry voor de slechte kwaliteit foto's, deze zijn met mijn telefoon genomen Grtz! Last edited by Dude46 : 27-01-2012 at 21:57. |
|
||||
|
||||
![]() Leuke auto! Heb zelf ook een 84'er.
De plannen klinken ook goed! |
|
|||
|
|||
![]() ''(deze word met de tijd vervangen voor iets anders, waarschijnlijk tdi)''
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooi wagentje
![]()
|
||||
|
||||
![]() Velgen zijn porsche C2's geworden in de maten 6 en 8J. Zal eerdaags eens foto's posten.
|
|
||||
|
||||
![]() kleine foto update in de eerste post.
voor wil ik er nog even andere bandjes omheen hebben aangezien deze maten voor simpelweg niet gunstig zijn voor het goed verlagen van de auto. kijk en oordeel zelf. *edit; ik heb vanmiddag een stuk van de lijstenset van de zijkant afgehaald, en de lijmresten blijven behoorlijk op de carroserie kleven en zijn er moeilijk af te krijgen. iemand nog tips voor het verwijderen hiervan?(zonder de lak te beschadigen) Grtz! Last edited by Dude46 : 24-01-2012 at 22:47. |
|
|||
|
|||
![]() Caramelschijfje kopen op de boormchine! Dan krijg je de lijmresten er wel mooi af!
|
|
||||
|
||||
![]() mooie auto
|
||||
|
||||
![]() foto bijgevoegd 1ste post*
lijmresten met veel moeite tog weggekregen. god wat een werk. Maar het was de moeite waard, want de gti striping zit nu ook vlak boven de dorpels. Vind het zelf erg geslaagd! grtz |
|
||||
|
||||
![]() die gti striping ziet er wel netjes uit
|
||||
|
||||
![]() nog niet erg veel updates, maar wel even een paar plaatjes geschoten.
auto is voorzien van de (oude type) gti logo's en de originele `16v lip. ook heb ik een setje blauwe kentekenplaten laten drukken. hierover zijn de meningen verdeeld, maar ik vind het super staan en ben er erg tevreden mee. Wat betrefd de motorkeuze ben ik ook uit. ga langzaam bezig met verzamelen van alle benodigde onderdelen en dan word de golf omgebouwd naar 1.9 tdi. Hier samen met een maatje van mij zn golf 2 tdi arl (273pk) ![]() ![]() Grtz! |
|
||||
|
||||
![]() Mooie Zwei-er! Vooral die zeldzame chroompezen maken 'm uniek. Lekker oldskool, niks mis mee! Alleen ik zelf zou 'm niet GTI uitgevoerd hebben, maar das kwestie van mening en smaak. Doet geen afbreuk aan deze nette wagen.
|
||||
|
||||
![]() Beetje jammer die GTI logo's...verder leuke auto!
|
|
||||
|
||||
![]() Ik vind die gti-uitvoering wel iets hebben.
De zwarte gti-sticker rond de achterraam nog erop en dan is ie compleet!
|
||||
|
||||
![]() Dank voor de leuke reacties, wat betrefd het gti uitvoeren. Ik vind het een mooie uitvoering kwa striping etc. Vandaar dat ik hem helemaal zo uitvoer(ook zal er met de tijd een set recaro's/zwarte hemel etc inkomen) en de achterraam sticker ben ik nog mee bezig om die te maken. Want dat is aan de buitenkant het enige wat nog ontbreekt op de gti einddemper na(die ik ook heb liggen)
Grtz! |