![]() |
|
|||
|
|||
![]() Is er iets bekend over de golf 1 'kult-heart' . . . hoe de auto er nu bij staat of wie de nieuwe eigenaar is bv ?
Helemaal geweldig deze golf ,geschatte waarde was toen 70.000 euro! Meer info onder www.kult-heart.de ! |
|
||||
|
||||
![]() Ik had graag het tel.nr van die taxateur ...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Volgens my is hy in onderdelen verkocht.
|
||||
|
||||
![]() wat een lelijk ding!
sorry mijn mening.
|
||||
|
||||
![]() is geen lelijk ding, zitten alleen dingen op die de aut niet mooier maken.
|
||||
|
||||
![]() Tot 1998 was hij inderdaad mooi !!
Maar wat voor spatbordranden zijn dat ?? Polo of zo ?? Geen potje als je het mij vraagt.
|
||||
|
||||
![]() ze mochten um hier wel in de loods parkeren hoor, weet er wel raad mee
![]() wat foute puntjes maar verders wel oké vin ik.
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Je moet natuurlijk ook naar het jaartal kijken wanneer deze golf (om)gebouwd is , tot 2001 . . . . Hij was zijn tijd ver vooruit met alle techniek!
En smaken verschillen nu eenmaal . . ha-ha! |
|
|||
|
|||
![]() Goud, sterrenhemel en traanplaat.. Dan zijn dingen die niet op een auto horen.. wat was hij denkende
|
|
|||
|
|||
![]() Is er nog iemand die weet hoe het nu met deze golf 1 'kult-heart' is afgelopen?
|
|
||||
|
||||
![]() ik denk dat deze gewoon weer te koop is kijk hier maar eens
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bhwxnm1etoxp
|
||||
|
||||
![]() hij staat te koop nu.
|
|
|||
|
|||
![]() Ok . . . zo te zien is de waarde hard achteruit gegaan !
|
|
||||
|
||||
![]() de waarde niet.. de prijs wel.
|
|||
|
|||
![]() Vind deze auto echt wel overdreven. Respect voor al zijn werk. En dat was veel werk. Maar nee, ik zou hem niet kopen ook al had ik het geld.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
Hadden we in 1998 dan al euro's ?? ![]() ![]() En nogmaals, taxatiewaarde is geen verkoopwaarde .. ik ken ook een dikke bak die op 14500 getaxeerd is, maar ik weet bijna wel zeker dat de eigenaar met iets meer dan de helft genoegen neemt ...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
een taxatie rapport is toch geen verkoop rapport, maar enkel handig indien er iets gebeurd om je geld terug te krijgevn avn de verzekering :-D |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zonde ![]() voor die prijs koop je een heel wat beter mk1 en dan heb je nog bakken geld over om hem te perfectioneren en op te voeren ![]() en het belangrijkste je hebt dan teminste een wagen die mooi is en naar jou smaak ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Denk dat alleen het verchchromen en vergullen al een fortuin heeft gekost als je bv kijkt naar het motorblok en de uitlaat!
|