![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bij deze mijn Golf 3 aangeboden.
De golf mag weg, omdat ik opzoek ga naar iets anders! Hoeft dus niet weg! Ben zelf rustig aan het zoeken naar iets anders. Golf verkeerd in top conditie. De golf is sinds 10-08-2012 voorzien van nieuwe APK. Info : Golf mk3 Bouwjaar : 30-10-1996 Kilomterstand : 199 xxx Motorinhoud : 1791cc 90pk ADZ motor Kleur : LC6P Dragon Green Gewicht : 999kg Deze auto is van top tot teen aangepakt na aankoop, de auto kocht ik namelijk orgineel! Motorisch : Vorig jaar is bijna het hele blok compleet gereviseerd [ op het onderblok na ] bij een kilometer stand van 194xxx. Wat is er zoal gebeurd? Nieuwe koppakking + andere gebruikte kop. Nieuwe startmotor Nieuwe dynamo Nieuwe accu Nieuwe radiateur + slangen Nieuwe waterpomp + thermostaat Nieuwe distributie + spanrollen. Ander gasklephuis. Nieuwe bougiekabels + bougies + verdelerkap Nieuwe aandrijfas ( 03-08-2012 ) Van dit alles zijn de bonnen aanwezig! ( aankoop onderdelen ) Exterieur : Auto is geheel kras + deuk vrij en op het dak na compleet overgespoten! Schroefset. Voor en achter USA bumper in de kleur. Vento GL lip Vento 92-er grille Achterklep deels gecleaned, logo is blijven zitten! Vento orgineel gesmoked koplampen [ IMPRO ] Flatblades Jahre 20 mistlampen + knippers Vento front Hella Black magic’s achterlichten Vorig jaar September is ook de complete bodem aangepakt. De deels verrotte drempels zijn nieuwe delen in gezet, en de bodem is compleet ontroest en aangepakt, en vervolgens opnieuw getectyleerd. Dit kan dus nog jaren mee! Interieur : Compleet lederen recaro’s in goede staat! Gespoten ABC stylen Polo 6n2 stuur Golf 4 versnellingspook Vento highline middenconsole Audi TT pedalen USA bekerhouders Zwarte hemel gespoten! [ deukje voorin ] Zwarte zonnekleppen Zwarte handgrepen Zwarte hemel verlichting Zwarte Highline deurpanelen [ met kussens ] De auto heeft een aantal kleine minpuntjes. Linker voorscherm heeft lichte roestvorming [ kan een nieuwe regelen in kleur! ] Deukje in de hemel De ABC stylen zijn niet helemaal netjes meer! Linker achterlicht heeft een barstje, wel vochtvrij! Zal vast een aantal dingen vergeten zijn maar dit is echt een nette auto! Van top tot teen aangepakt [ ben zelf schade hersteller ] en netjes afwerkt. Auto hoeft niet maar mag weg! Vraagprijs voor dit alles : 2350,- Auto word verkocht op orgineel winterstaal + wieldoppen! BBS RSen + adapters & banden worden los verkocht! Meer foto's bekijk mijn topic! http://www.vwforum.nl/even-voorstel...08484-1740.html ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() thanks! ;-)
|
|
|||
|
|||
![]() up,
|
|
|||
|
|||
![]() Vandaag splinter nieuwe kabels aangelegd voor een versterker & sub.
Voor 65 euro extra laat ik deze ook voor je liggen. |
|
|||
|
|||
![]() Meer foto's kunnen eventueel gemaakt worden.
Auto mag weg en hoeft niet, anders blijven we nog mooi even rijden |
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() hup
|
|
||||
|
||||
![]() locatie verplicht
|
|||
|
|||
![]() Hardenberg
|
|
|||
|
|||
![]() hup!
|
|
|||
|
|||
![]() Nee al zeker een jaar niet meer
![]() Vol lederen recaro's zoals in de tekst vermeld staat :tu: |
|
|||
|
|||
![]() ruilen met een jetta 2 mogelijk
|
|
|||
|
|||
![]() Nee ben op zoek naar iets nieuwers!
|
|
|||
|
|||
![]() Auto word zaterdag ingeruild!
mag een slotje op! |