![]() |
|
||||
|
||||
![]() Brock B2 velgen.
15" 7J steek 4 x 100 2x ET 35 (vooraan) 2x ET 25 (achteraan) 4 goede banden 195 50 15. achterste 2 banden hebben aanloopschade van de wielkast. (niet overdreven) Velgen zijn in mooie staat. Hier en daar wat stoepschade. Rechtervelg voorraan heeft een klein deukje aan de binnekant van het velgbed. Hij is uitgebalanceerd maar er zit wel wat lood op. Heb er zelf een jaartje of 2 op gereden en nieuw aangekocht. Mogen weg wegens aankoop andere wagen. Voor duidelijke foto's mag u altijd ff mailen. Grtz Jel ![]() ![]() Vraagprijs (bespreekbaar 370€)
|
||||
|
||||
![]() der was toch niemand meer die topic hier omhoog haalde, had ge hem gerust gewoon kunnen laten zakken ...
en desnoods past ge uwe titel aan naar VERKOCHT |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Titel zelf aanpassen gaat niet. en er is hier een 2-tal jaar geleden gevraagd om topics die dicht mogen te voorzien van een slotje. Daarom dat ik dit vraag. ![]()