![]() |
|
|||
|
|||
![]() titel zeg het al,
ik heb dus een zij uitlaat, maar zit er een waarde aan van hoeveel cm hij max mag uitsteken??? kwa politie/apk? (geluid val wel mee, niet te hard niet te zacht ![]() gr antoinee |
|
||||
|
||||
![]() volgens mij mag hij sowieso niet aan de zijkant zitten. heb wel een iemand horen zeggen dat hij minstens voorbij de achteras moet komen. maar of dit waar is weet ik niet.
|
|||
|
|||
![]() Hij mag zowiezo niet uit steken lijkt mij, want dan wordt het een tja '' uitstekend deel''
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wordt gedoogd,.. aan de linkerkant en achter het laatst te openen raam
![]()
|
||||
|
||||
![]() Maar, hoe komen deze jongens dan door de keuring?
Schuine streep, hoe krijgen deze type goedkeuring? ![]()
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 ![]() 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick_Leusden. : 19-02-2011 at 17:40. |
|
||||
|
||||
![]() Zie niks Rick,.. kruisje
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nu nog? ![]()
|
|||
|
|||
![]() zal mercedes wel paar euros voor neer hebben gelegt :P
|
|||
|
|||
![]() raamslingers geblokeerd?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() hmm mijne zit voor het achterwiel
en na het laatste raam die open kan, want heb 3 deurs dusss volgens mij zijn der geen problemen want hij steek maar 2cm uit, en als politie niet happy er mee is, dan verander ik het wel:P:P gr antoinee |
|
||||
|
||||
![]() ik hoop niet te dicht op je achterwiel?
![]()
|
|||
|
|||
![]() neeeej:P daar heb ik wel naar gekeken zit ong 12/15cm van het achterwiel vandaan
![]() gr antoineee |