![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Ff snel vraagje:
Klopt het dat de voetpakking van mijn carburateur uit 1 dikke en 2 dunne bestaat?
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#2
|
|||
|
|||
![]() zo lijkt het wel meen ik, maar ze zitten gewoon aan elkaar vast... tenminste, dat kan ik me er nog van herinneren!
|
#3
|
|||
|
|||
![]() ehh die van mij zijn echt 1 dikke en 2 plaatjes los zeg maar :S
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#4
|
||||
|
||||
![]() volgens mij als je die pakking nieuw koopt.. is het er één.. maar die ene bestaat uit drie laagjes.. aan buitenzijden twee dunne laagjes.. en daarbinnen een dikkere pakking.. kan zijn dat ze los geraakt zijn toen dat je de pakking verwijderde
|
#5
|
|||
|
|||
![]() aha! zou dat dit kunnen verklaren?? http://www.tuksal.nl/carb.mpg (2 mbtjes)
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#6
|
||||
|
||||
![]() wat dampt er nou omhoog?.. benzine?
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Nee, check je timing! daar klopt geen ruk van.
__________________
Quote:
|
#8
|
|||
|
|||
![]() ja peut!!!!
Okay ga ik dat maar ff bekiekn
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd hoe dit afloopt....zit nl. zelf ook te klooien met mijn carburateur van mijn golfje 1
Hoe haal ik trouwens de carb eraf ? Zit ie ook met 2 bouten vast aan de onderkant ? |
#10
|
|||
|
|||
![]() Jawoll! Stijn bedankt!
Net online het nokkenastandwiel 3 tandjes verzet met vraagbaak Stijn!! Kwam er dus op neer dat het nokkenastandwiel totaal niet goed stond, ff netjes optijd gezet en lopen!! @Manillagrun, ff alles ontkoppelen en (ik heb een pierburg 1b carb) dan die 2 lange bouten losdraaien boven op. Dan pak je hem er zo af, succes!
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |