![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop aangeboden:
Ronal Turbo's 1ste serie (met letters) 7x15 et 28 4x100 Dit zijn dus de real-deal Ronals, met het naafgat open, niet de latere remake met het dichte naafgat. Velgen moeten nog worden opgemaakt, hebben stoeprand schade en oxidatie- plekken. Velgen worden zo verkocht zoals ze nu zijn, met nog 3 stuks naafgatdeksels erbij van BMW ( daar kwamen ze vanaf). Meeneemprijs : 350 euro. Fotos staan bij broerlief op de digi-cam, ik post ze wanneer ik ze binnenheb.
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() please foto's
![]() en hoe hoog in nederland bevinden de velgen zich, woon in belgie (antwerpen) |
|
||||
|
||||
![]() Omgeving Venlo, dus das nog te doen voor ene belleg
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ben ook mss wel geintreseerd,
heeft er iemand een idee of deze gaan onder een jetta MK2 als deze -8cm hangt????
|
||||
|
||||
![]() dat zal wel gaan passen denk ik toch wel.
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() verkocht , sluiten maar