![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() wat kan ik het beste in mijn swallowtail hangen?
![]() wat moet ik aanpassen voor een abf en kr? ![]() webers komen er in iedergeval op |
#2
|
||||
|
||||
![]() Ik zou voor ABF gaan standaard meer PK's
![]() Voor de rest alles overzetten wat je kan overzetten, remmerij kabelboom en versnellingsbak. Voor zover mijn intelligentie gaat volgens mij alleen 1 motorsteun aanpassen ![]()
__________________
MK1 G60.......EATS GAS AND HAULS ASS!! ---------------------------- VW golf mk1 16VG60 RS in the making AUDI A6 C6 Avant 3.0 TDI new daily ![]() WWW.KLEENFREAKS.NL |
#3
|
|||
|
|||
![]() Ik zou de originele motor in je swallowtail hangen...
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |
#4
|
||||
|
||||
![]() hallo timmmk1
ik zou KR doen heb er nog wel een in de aanbieding! aanpassen hoef je niks als het een 1.5, 1.6 of een 1.8 was! als het een 1.1 of 1.3 was moet je de motor steun aan de distributie kant aanpassen aan de auto! mvg jeroen
__________________
http://verkopers.marktplaats.nl/8080679 Golf 1 KR 16v 1981 (hobby) Polo coupe 1991 (vriendin) Golf 3 vr6 syncro 1995 (daily) |
#5
|
||||
|
||||
![]() Dat je een 16v wil staat vast neem ik aan,dan zou ik er een 2Y bak in zetten,blijft je auto zo origineel mogelijk.
Doe een paar foto's en wat zijn je verdere plannen? |