![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() ik heb een probleem met mn golf ('89 gti 8v motorcode PF)
als ik rij maakt niet uit hoe (warm/koud, constant/acceleren) dan begint hij opeens te stotteren de hele auto begint dan te bokken maar ik heb geen idee waar dit aan kan liggen. ![]() hebben jullie hier een idee over?? groeten matthijs |
#2
|
||||
|
||||
![]() vocht in verdelerkap misschien, bougiekabel heb je dat al eens na gekeken.
Ik heb ook een pf erin en ook stotteren. Waren de bougies naar de **** neiuwe erin en helemaal nieuw. |
#3
|
||||
|
||||
![]() kan heel veel zijn natuurlijk.
valt hij ook uit of niet?
__________________
89er Golf 2 GTi 8v (PF) 86er Polo 2 Steilheck (MH) |
#4
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee dat niet, maar ik heb net mn verdelerkap er eens afgehaald en hier zat vocht in dus dat heb ik drooggeblazen. en het stukje schroefdraad boven op de bougies is van alle bougies een beetje krom dus hier moeten ook nog maar even een paar anderen in en dan eens kijken hoe het gaat. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Zuigt ie valse luicht ergens aan?
|
#6
|
||||
|
||||
![]() zelfde problemo hierzo, ook PF. kom gewoon niet van het gestotter af. rondom blok alles vernieuwd op luchtmassameter, klopsensor en lambdasonde na. blijft gewoon doorstotteren als die koud is. kijk eens naar het temperatuurvoelertje (blauw), die willen ook wel eens gek gaan doen
__________________
Always VW |
#7
|
||||
|
||||
![]() zijn al afgekrepen blokken die pf's en nog stotteren ook.
Ik heb er geen last meer van. is je verdelerkap niet doorgeslagen kijk ff naar die puntjes. hmmmmm kan het eigenlijk niet zijn want dan moet ie het continu doen en dat is niet het geval of wel???? gr ben hoop dat je het vind man |
#8
|
||||
|
||||
![]() Ik heb zoiets ook met mijn auto gehad (GTI EV), toen echt een hele hoop laten maken.. Maar het meest opvallende was dat een injecter lekte, er spoot gewoon bezine langs waardoor er natuurlijk niet een fatsoenlijke ontbranding tot stand kwam.
__________________
Driving: Scirocco GTX 16v 1986 Golf 7 1.6 TDI (Lease) Old Car: Golf 2 GTI 1984 Golf 3 TDI 140pk 1997 (Chipped) Audi A4 Avant Pro Line TDI 2005 |
#9
|
||||
|
||||
![]() kun je trouwens de injectoren eraf halen zonder dat je de inlaat moet demonteren?
__________________
Always VW |
#10
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja dat kan, maar het werkt makkelijker als je de inlaat eraf hebt
__________________
Het onmogelijke doen wij meteen!! Wonderen duren iets langer! En op speciaal verzoek kan er Zelfs getoverd worden! |
#11
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hmmm effe 2 injectoren vervangen gaat dus ook niet zomaar binnen een half uur. stotter stotter en stotter maar door. kijken wanneer ik stil kom te staan.
__________________
Always VW |
#12
|
||||
|
||||
![]() als het meezit kan je injectoren vervangen binnen een half uur, maar als het tegenzit............. heb nog wel injectoren liggen voor een 8v
__________________
Het onmogelijke doen wij meteen!! Wonderen duren iets langer! En op speciaal verzoek kan er Zelfs getoverd worden! |
#13
|
||||
|
||||
![]() Tip, controleer de stekker eens die aan de zijkant op de rail zit voor de aansturing van je injectoren. Ik heb daarin een keer een onderbreking gehad. Makkelijkste is even doormeten met multimeter, komen uit op de grote connector aan de zijkant van je computer
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#14
|
||||
|
||||
![]() ik heb nieuwe bougies nieuwe bougiekabels rotor en verdelerkap erop gezet maar hij heeft nog steeds hetzelfde probleem.
dus ik ga vandaag de blauwe temp sensor eens vervangen en de stekker van de injectoren eens nameten. ik hoop dat ik het vind! ![]() in ieder geval iedereen bedankt voor de reacties!! je horen het wel als ik het voor elkaar heb! groeten matthijs |
#15
|
||||
|
||||
![]() hij loopt nog steeds niet goed
![]() iiemand nog idieeen ![]() |
#16
|
||||
|
||||
![]() haal je lambda stekker eens los en kijk wat die dan doet
__________________
Always VW |