![]() |
|
||||
|
||||
![]() beste volksforummers
Mijn vriendin en haar vader zijn gisteren aangereden op hun fiets na een dag carnaval vieren in Den Bosch door een Touran. Ze konden de auto nog op het laatste moment deels ontwijken maar ze zijn toch geraakt. M’n vriendin heeft een blauwe en beurse arm en flinke spierpijn in haar schouder. Haar vader heeft de auto geschampt met zijn fiets en is gevallen. Voor de rest gelukkig niets ernstigs aan de hand qua letsel. Het gaat om een Volkswagen Touran. Kleur is (zilver) grijs. Waarom dit bericht: De Touran heeft zijn bestuurdersspiegel tegen mijn vriendin haar arm eraf gereden. Dus we hebben de spiegel meegenomen en op de keukentafel liggen. Spiegel is compleet met bedrading voor de electrische verstelling eraf gereden en is dus flink op haar arm geklapt, (spiegel breekt niet zomaar af) Geen kenteken door de schrik genoteerd ook omdat de Touran er met hoge snelheid vandoor ging (drank???) Er is meteen aangifte gedaan bij de Politie en deze geven het signalement (dus ook van de missende spiegel) door aan alle garages, handelaren etc. en aan de agenten(auto’s) die met carnaval ook extra op de weg zijn. Ze pakken doorrijden na een aanrijding op fietser hoog op, ook al is het letsel minimaal. Mocht er een Touran gespot worden of misschien bij iemand ter reparatie komen, graag kenteken vragen/noteren en doorgeven aan de politie. Of kenteken aan mij doorgeven dan informeer ik de politie. Alvast bedankt
|
||||
|
||||
![]() Dat is minder.
Om welke regio gaat het ongeveer.
|
||||
|
||||
![]() Regio 's-Hertogenbosch
Het is in de binnenstad van Den Bosch gebeurd, dus ook genoeg getuigen en mensen die ook te hulp schoten.
|
||||
|
||||
![]() Ik hoop dat je hem vind, zo een mensen moesten ze levenslang hun rijbewijs afnemen
|
||||
|
||||
![]() Simpel gevalletje drank in het spel.......... anders is er geen reden om door te rijden.
Hoop dat ie gepakt wordt.
|
||||
|
||||
![]() Woon er niet in de buurt maar zal evengoed mijn ogen openhouden!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sucks, hoop echt voor jullie dat de bestuurder wordt gepakt en ff kan gaan zitten.
|
|||
|
|||
![]() Damn wat zuur. Heb je ook al een oproep geplaatst op andere fora? Hoe meer mensen het lezen hoe beter.
|
||||
|
||||
![]() Nee nog niet op andere fora gemeld, ben ook alleen op dit forum aangemeld.
Zou anders vanavond overal een account moeten maken even, of iemand anders moet zich even geroepen voelen om te kopie/paste van bovenste bericht her en der ???
|
||||
|
||||
![]() Foto van de buitenspiegel? +- 2 jaar geleden zijn de spiegels gefacelift, maakt de kring verdachte Tourans weer wat kleiner.
|
||||
|
||||
![]() al eens gedacht wat dealers en schade bedrijven te bellen in die buurt ????
|
||||
|
||||
![]() Verdachte hoeft natuurlijk niet per se uit de regio Den Bosch te komen; veel volk uit bijvoorbeeld Zuid Holland komen in Brabant carnaval vieren. Dus in iedere windstreek moet men de ogen openhouden.
Dat verklaart misschien ook dat de dader met de auto was? Ik hoop dat de dader gevonden wordt. |
|
||||
|
||||
![]() I'll keep an eye out
Hoop dat ze hem pakken,die klootzak. Wens je miesje en haar pa beterschap. gr |
|
|||
|
|||
![]() wellicht een oproep/bericht op Marktplaats wegzetten..
daar wordt door heeeeeeeeeeeeel veel mensen wel gekeken.. |
|
||||
|
||||
![]() pfff
veel beterschap man. hoop dat zulke sukkels een ravijn afrijden en dus zichzelf doodrijden.
Last edited by Dirk : 08-03-2011 at 08:04. |