![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Wie kan mij vertellen waar ik dit vandaan haal?
![]() ![]() of op welk type auto dit gemonteerd zit? is het er ook met 3 uitgangen? heb nu namelijk in de mk1 een oliedruk meter aangesloten, daarvoor heb ik het vdo druk potje boven me oliefilter erin gedraait. Nu is het zo dat daar eerst de sensor voor me olie voor de MFA inzat, zodra ik dus nu iets meer toeren maak gaat die dus nu zoemen (oude sensor is er uit). hoe dit op te lossen? mvg Mike updated Last edited by Hight : 08-03-2011 at 22:50. |
#2
|
||||
|
||||
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kijk echt tjoenings spul vind je nog steeds bij autostyle ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() JA, je verwacht het niet !
__________________
Oliecrisis....?? Gelukkig rijden onze auto's op accijns! ------------------------------------------- Weber Society Drenthe ® |
#5
|
||||
|
||||
![]()
__________________
Oliecrisis....?? Gelukkig rijden onze auto's op accijns! ------------------------------------------- Weber Society Drenthe ® |
#6
|
||||
|
||||
![]() heb btw het kabeltje die op de oude olie sensor zat ook aangesloten op het drukpotje van vdo, dat scheelt iets, begint nu bij meer toeren niet continue te zoemen maar des te meer toeren des te sneller te zoemen. iemand tips?
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Heb je een potje met 1 of 2 aansluitingen?
__________________
Oliecrisis....?? Gelukkig rijden onze auto's op accijns! ------------------------------------------- Weber Society Drenthe ® |
#8
|
||||
|
||||
![]() heb een potje met 1 aansluiting.
|
#9
|
||||
|
||||
![]() probleem is op te lossen door zon splitter ertussen, dan kan me senor erin en het vdo potje.
maaaar straks als de turbo erop komt heb ik dus nog een aansluiting nodig daar. en dan word het nogal zon gevaarte boven me oliefilter... heb t liever wat compact |
#10
|
||||
|
||||
![]() De drukpotjes (let op 0-5 bar OF 0-10 bar) zijn er ook met 2 aansluitingen:
1 voor de drukmeter 1 voor het lampje Als je deze aan de zijkant van de kop monteerd (waar nu de zender van het lampje zit) hou je beneden 1 aansluiting over.
__________________
Oliecrisis....?? Gelukkig rijden onze auto's op accijns! ------------------------------------------- Weber Society Drenthe ® |
#11
|
||||
|
||||
![]() Die eerste van Autostyle gebruik ik ook
![]() Deze is niet heel degelijk, maar functioneerd prima. Als je het liever origineel hebt, een Polo G40 heeft ook zo'n adapter: ![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dacht dat de 2e aansluiting altijd voor een vdo tempratuur sensor was? en werkt dat wel met elkaar dan, vdo potje en motometer tellerbak? |
#13
|
||||
|
||||
![]() De 2e aansluiting is voor het lampje in het dashboard.
Dus sluit je op het potje de oliedrukmeter en het lampje aan (zijkant kop) , en laat je de MFA zender op het filterhuis zitten in combinatie met een splitter voor de oliedrukleiding naar de turbo.
__________________
Oliecrisis....?? Gelukkig rijden onze auto's op accijns! ------------------------------------------- Weber Society Drenthe ® |
#14
|
||||
|
||||
![]() ik snap m, dus ff opzoek naar zon dubbele zender..
thnx! |
#15
|
||||
|
||||
![]() http://www.biesheuvel.nl/store/prod...drukgever_m10x1
http://www.biesheuvel.nl/store/prod...drukgever_m10x1 Afhankelijk van de meter 5 of 10 bar. Graag gedaan.
__________________
Oliecrisis....?? Gelukkig rijden onze auto's op accijns! ------------------------------------------- Weber Society Drenthe ® |